W moim R też brakowało mi gniazda w bagażniku. Jest to kwestia pociągnięcia 1 przewodu (ok. 4m od skrzynki bezpieczników do bagażnika). Masa jest w bagażniku - wystarczy końcówka z oczkiem. Samo gniazdo można zamocować pionowo, do lewej, wyjmowanej pionowej płyty. Przy takim montażu wtyczka nie ma tendencji do wysuwania się. Nie zapomnij o bezpieczniku na początku kabelka. Mała uwaga - do pociągnięcia kabelka potrzebny jest demontaż lewego panela wytłumiającego w bagażniku jak i plastikowej listwy przy drzwiach. Powodzenia w montażu. Pozdrawiam
Dziękuję jercen za pomoc. Mam jeszcze pytanie, gdzie dokładnie wpiąć ten kabelek w skrzynce bezpieczników oraz jaki i gdzie założyć ten bezpiecznik? Nie jestem elektrykiem, dlatego nie chciałbym niczego popsuć. Pozdrawiam.
Możesz wykorzystac dowolne gniazdo bezpiecznika płaskiego na przewodzie. Wygląda to jak mała plastikowa skrzyneczka z 2 wyprowadzeniami. Jeden przewód bezpiecznika podpinasz do "+", drugi koniec przedłużasz, prowadzisz do bagażnika. Nie mam przy sobie książki bezpieczników samochodu - ale poszukaj w instrukcji - prawdopodobnie jest to bezpiecznik nr 47 - gniazdo zapalniczki. W bagażniku masę ściągniesz z dostępnego oczka. Wystarczy odkręcić 1 nakrętkę, założyć kabelek z oczkiem i doprowadzić masę do gniazdka. Pozdrawiam
@Krisjaw - dzieci w trasie lubią oglądać filmiki na tablecie. Przewód krótki więc jak zamontujesz gniazdo zaraz za kanapą to kabel z tablecika wystarczy.A po drugie to gniazdo koło kierowcy zostaje wolne do GPS, komórki czy kamerki
Rapid LB|1,2 85 KM| MY14| Ambition| Blue Denim| 105000 km| Kraków
A nie lepiej zadzwonić do ASO i spytać się ile by kosztowało dociągnięcie takiego kabelka zamiast samemu kombinować ?. Przecież większości z was (jak nie wszyscy) macie Skodę jeszcze na gwarancji. A jak pójdzie zwarcie po kablach..........?