Czy ktoś z Was regularnie tankuje lub ma doświadczenie z benzyną Shella V-Power Nitro+ ? Chodzi mi o to czy warto jej używać... W różnych miejscach przeczytałem, że na wzrost mocy nie ma co liczyć, a nawet jeśli to i tak nie będzie to odczuwalne. Polecana jest natomiast ze względu na właściwości antykorozyjne, czyszczące i podwyższoną kulturę pracy silnika.
Ja leje zawsze bo mam stacje Schella obok domu. Sens jest gdy robisz program u tunera. Na 98 mozesz bardziej przyśpieszyć zapłon bez ryzyka spalania stukowego co jest szkodliwe dla silnika i układu korbowego.Standardową dawką i doładowaniem z 1.2 tsi przy chipie robisz do 135KM, a jak zmienisz mapę zapłonu pod 98 przy zachowaniu wcześniejszych wartości dawki i doładowania samym przyspieszeniem zapłonu podpijesz moc pod 145KM ale wtedy już nic innego niż 98 nie możesz lac. Na Nitro w autach tsi gdzie mapa sama dostosowuje się pod paliwo mierząc spalanie stukowe zyskujesz max 3KM, Mapy pod 98 maja typowo strojone od 1.8 tsi w gore tam na 95 tracisz nawet 15-20KM, bo zaplon dostosowany jest do 98. U nas nie jest, zyskujesz to ze Nitro+ produkowane jest dla Polski w Niemczech w rafinerii w Schwed, a nie w Polsce.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.