FORUM SKODA RAPID :: Wyszukiwarka Forumowa

 


Witamy na Forum miłośników Skody Rapid i Rapid Spaceback
   - usterki, opinie i Wasze wrażenia z użytkowania Rapida!

dołącz do nas!
Nie ulegać emocjom
  • Jak czytałem wątki na tym forum dotyczące odbioru nowego auta i Wasze komentarze, że trzeba bardzo dokładnie zbadać nowe auto, które się odbiera u dealera to sobie myślałem w duchu, że to jakaś paranoja. Nowe to nowe. No bo przecież nawet jak się zdarzy raz na jakiś czas jakieś nieszczęście czy w transporcie czy już u dealera to oczywistym było dla mnie, że firma musi wymienić auto na nowe. Ale po Waszych opowieściach zacząłem być bardziej sceptyczny, a po lekturze tego artykułu to już na pewno nie zlekceważę sytuacji i dokładnie obejrzę swój samochód bez względu na emocje i jak by nie było sympatycznie u dealera: http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/7,134263,21470747,opel-astra-nowka-sztuka-tylko-drzwi-do-wymiany...
    Skoda Octavia III FL / 1.2 TSI 85KM/ 2017/ Ambition/ Pacific Blue/ 2500/ Kraków
  • No i to była wina tego kolesia co kupił, bo w ogóle podpisał odbiór auta. Jak widział, że jest rozwalone to mógł nie podpisać i wtedy byłby na prawie i wszystko by mu zrobili by tylko nim wyjechał. No ale jak już podpisał odbiór i nim wyjechał to pewnie sam se rozbił i pomalował wałkiem :) Jeszcze 600 zł mu dawali, a on nie chciał :D
    Brak Skody
  • Kolega pracuje w Mitsubishi, jak mówi normą są uszkodzenia transportowe i malowanie nowych samochodów. W jednym z aut jak klient się zorientował, że element jest malowany to zamienili  maskę z innego samochodu który oczywiście też poszedł jako nowy.
    Rapid LB | 1.6 TDI CXMA 115KM | MY2016 | Ambition MAX| Biel Candy | Gorzów Wlkp.
  • Maska i drzwi to nie problem, wymontowujesz i wkładasz nowe. Są to koszta jakieś nie małe na pewno, ale da się zrobić jak już za późno się zorientuje ktoś. Natomiast jak już jest walnięta część nadwozia (np. progi), której się nie wymieni, tylko szlifierka, szpachla i lakier to już jest gorzej.
    Brak Skody
  • Ja Wam radzę dokładnie obejrzeć nie tylko przy odbieraniu nowego, ale po KAŻDEJ wizycie w ASO. Panowie po ostatniej wizycie pozostawili mi brudną tylną kanapę i co gorsza-zniszczoną skórę na uchwycie dźwigni hamulca ręcznego (wymieniali dźwignię). Mechanik chyba nie bardzo wiedział jak zdjąć osłonę i zmasakrował skórę. Oczywiście gdybym przyjechał za parę dni, to pewnie by powiedzieli jak w przypadku tego artykułu, że nie ma gwarancji że to powstało u nich. Nie mieli wyjścia i musieli wymienić osłonę na swój koszt. Co najlepsze, po jakiś dwóch tygodniach zadzwonił pan z ASO z ankietą, czy jestem zadowolony itd itp i wygarnąłem im co myślę o czystości mechaników i obchodzeniu się z autami klientów.
    Rapid LB | 1.2 CBZB 105KM | MY15 | Style Plus | Biel Laser | 60000 km | Sochaczew
  • Dokladnie, po kazdym serwisie trzeba przejrzeć auto zanim sie wyjedzie. Mi po jednej wizycie zginęły zaslepki srób przy kołach, zorientowałem sie dopiero za pare dni przy myciu, oczywiscie wyparli sie, musiałem kupić na swoj koszt- zwyczajna bezczelna kradzież!
    Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Beż | Biały Candy| 35000km | Szczecin

CIEKAWE DO SAMOCHODU / AKCESORIA:

Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz dołączyć do dyskusji na RapidKlub, kliknij jeden z tych przycisków!

Witaj na internetowym forum samochodu SKODA RAPID - zapraszamy do dyskusji!
Masz skodę? Chcesz kupić Rapida? Dołącz do nas!

RapidKlub.pl
 - lista użytkowników forum

Moderatorzy forum:
@bounty @gross81 @grzesk @jercen


ANKIETY SKODA RAPID:
Jaki kolor do Rapida?
Jaki wybraliście silnik?
Spaceback czy Liftback?
Jaki wybrałeś pakiet / wersję wyposażenia do Rapid'a?
Czy jesteś zadowolony z użytkowania Skody Rapid?