Opis górnego zawiasu - foto 1: 1 - śruba do demontażu drzwi z zawiasu, moment dokręcenia 21 Nm, 2 - śruba z wewn. wielokątem, moment dokręcenia 32 Nm, 3 - śruba z wewn. wielokątem, moment dokręcenia 32 Nm, 4 - śruba z wewn. wielokątem, montaż z wewn. strony pojazdu, LP drzwi - do poluzowania lub dokręcenia śruby należy zdjąć deskę, PP drzwi - zdemontować schowek pasażera, moment dokręcenia 32 Nm, śruba nie jest widoczna po otwarciu drzwi,
Opis dolnego zawiasu - foto 2: 1 - śruba do demontażu drzwi z zawiasu, moment dokręcenia 23 Nm, 2 - śruba z wewn. wielokątem, moment dokręcenia 32 Nm, 3 - śruba z wewn. wielokątem, moment dokręcenia 32 Nm, 4 - śruba z wewn. wielokątem, montaż z wewn. strony pojazdu, do poluzowania lub dokręcenia śruby należy zdjąć dolną osłonę słupka A, moment dokręcenia 32 Nm, śruba nie jest widoczna po otwarciu drzwi,
Do regulacji samochód ustawić poziomo, na kołach. Drzwi są poprawnie wyregulowane, kiedy po zamknięciu posiadają wszędzie jednakowe szczeliny, nie wystające za nadto na zewnątrz lub do wewnątrz. Do regulacji na słupku A poluzować: w górnym zawiasie śruby 3 i 4, w dolnym zawiasie śruby 3 i 4. Do właściwego nastawienia drzwi należy poluzować: w górnym zawiasie śrubę 2, w dolnym zawiasie śrubę 2.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.