Temat był wałkowany, poszukaj, turbina po programie ma ok 0.8-0.85 bara, czyli malutko, jak w 1.7 TD w Oplu przy 75KM. W 1.9 TDI przy 90KM turbina daje 0.95 bara. Benzyna musi mieć mniej powietrza niż paliwa w stosunku do diesla, stąd w benzynie turbiny są w sumie bezawaryjne. Jeżeli nie dopadnie cię wada źle dokręcone go koła zamachowego i cieknącego oleju na tarczę to sprzęgło starcza do 180KM i 280Nm. Silnik jest mocny szczególnie ea211. Ten sam silnik w Indiach idzie w Polo GTI i ma tam 140KM. Ja mam w 1.2 TSI 150KM i 250Nm, żadnego problemu i schodzi poniżej 8s do 100km/h. Z Elbląga masz blisko do TuneUP, max 37Km- polecam tą firmę, u niego wychodzi ten silnik pod 140KM i 240Nm- to już mała rakieta. . Na strojenie najlepiej jechać z bakiem paliwa 98Pb.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
Nie, mi spadło o 0.3l przy zachowaniu tego samego tempa jazdy, co jest trudne po podniesieniu mocy, ale z ostatnich 3000km mam średnio 6.8l, gdzie 70% miasto, 30% trasa , trasa tak 140km/h, czasami i ponad 200km/h.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.