Przy dłuższej jeździe (powyżej 30 minut) z dużą prędkością (120km/h) wylewa płyn chłodniczy. Normalnie zbiorniczek jest mokry oraz pod nim widać mokre plamy.
Ostatnio wymieniłem zakrętkę od zbiornika i przy jeździe po mieście problem nie występuje ale po jeździe na autostradzie musiałem dolać płynu.
Dodam, że nie ma białego dymu z wydechu, ani osadu na korku. Teraz planuje wymienić cały zbiorniczek bo może się rozszczelnił.
W dobrych serwisach mają zestaw (prosty) do pomiaru szczelności układu. Po założeniu - zamiast korka na zbiorniku wyrównawczym - i napompowaniu ciśnienia - obserwuje się wskazania ciśnieniomierza. Spadek ciśnienia oznacza nieszczelność układu. Opisane objawy mogą sugerować nieszczelny układ, co oznacza obniżenie temperatury wrzenia płynu w układzie. Przy większym obciążeniu to może powodować wzrost temperatury i zagotowanie płynu.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.