RAPID SPACEBACK 1.2 105 kM 28000 - wymiana przekładni kierownicze w ASO - objawy jedno stuknięcie podczas skrętu i przy powrocie kierownicy do punktu jazdy na wprost. ASO KWALIFIKUJE PRZEKLADNIĘ DO WYMIANY stwierdzając wybicie jakiegoś gniazda w obudowie. Po wymianie słychać prace silnika wspomagania ( tak jakby mruczenie, odgłos ciągły ) przy kręceniu kierownica na postoju, czy podczas jazy odgłos nasila się. Przed wymianą nie było tego słychać. W ASO powiedzieli że "to tak jest". Ja natomiast nie mogę znieść tego odgłosu, bo wiem ze jest coś nie tak. PROSZĘ O POMOC i jakieś info. SAMOCHÓD JEST PO PRZEGLĄDZIE PRZED 30000 W ASO. wynik przeglądu wszystko oki
Zbiornik z płynem po stronie kierowcy , pod przednią lampą, bardzo słaby dostęp żeby odkręcić pojemnik , a jeszcze gorzej z dolaniem płynu ,obserwowałem prace mechanika w ASO
@ysy110 sprawdż amortyzatory miałem podobna sytacje tez twierdzili ze to przekladnia kierownica a okazało sie ze pierscien na amortyzatorze byl nie przykrecony od nowosci a dodatkowo uszkodzi sie lewy amortyzator po wymianie i zamontowaniu wszystk ok
@ysy110 z tego co mi wiadomo SB ma wspomaganie tylko elektryczne, a LB hydrauliczno -elektryczne.Może być też różnica w rocznikach, musiałbym zerknąć w Etce.
Przepraszam, zasugerowałem się swoim. Pierwsze egzemplarze miały elektro-hydrauliczne, nowsze tylko elektryczne. SB z definicji są nowsze ale to nie buda jest wyznacznikiem.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.