FORUM SKODA RAPID :: Wyszukiwarka Forumowa

 


Witamy na Forum miłośników Skody Rapid i Rapid Spaceback
   - usterki, opinie i Wasze wrażenia z użytkowania Rapida!

dołącz do nas!
Pytanie o spalanie LPG/benzyny TSI 1.2 85KM
  • Cześć! Od 2 tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Rapida z silnikiem TSI 1.2 85KM z "firmową" instalacją LPG. Dzisiaj dokonałem pierwszego tankowania po 300km i jestem trochę zaskoczony. Wlałem 18l LPG i 10l benzyny... mam wrażenie, że auto pali stanowczo za mało gazu i za dużo benzyny. Sorry jeśli pytanie jest głupie, ale jestem kompletnym laikiem. Jeżdżę bardzo spokojnie, głównie trasa mieszana z średnią prędkością 80km/h, maksymalna prędkość 120km/h. Czy może to być kwestia źle "ustawionej" instalacji LPG? Z góry dzięki za pomoc! 
  • Jakie odcinki pokonujesz? 
    Rapid LB/ 1.2 MPI + LPG / MY 2015/ Ambition MAX
  • na przyszłość kolego zamieszczaj nowe watki w odpowiednich działach tematycznych
    Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
  • Gross o co ci chodzi?
    Rapid LB/ 1.2 MPI + LPG / MY 2015/ Ambition MAX
  • Wydaje mi się, że na temat gazu sporo już tu się mówiło. Choćby "dotrysk beznyny przy zasilaniu gazem" w SILNIKU 1.2 MPI 75 KM. Warto by przez założeniem nowego wątku poszukać i poczytać, by nie dublować tematów już otwartych i w miarę omówionych.
    Kol. purehater jest tu od niedawna. Sądzę, że w miarę czasu sam bardziej zainteresuje się tematami, które go nurtują, a jak nie znajdzie odpowiedzi - założy nowy wątek.
    PS: W cytacie tematu wątku posłużyłem się autentyczną pisownią autora.
    Pozdrawiam

    Rapid LB | 1.2 CBZA 88kW | MY13 | Ambition Komfort | Srebrny Brilliant metaliza | 88 tkm | Katowice | Ø 6,1 l/100 km
  • @maroslaw to nie do ciebie bylo tylko do autora watku
    Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin