Ilustracja 2. Uwaga: Cięgno Bowdena -2- nie odłączaj od zamka pokrywy komory silnika! Demontaż: Otwórz pokrywę komory silnika. Odłącz cięgno Bowdena -2- w łączniku. Odłącz konektor elektryczny czujnika otwarcia pokrywy. Odkręć śruby -4- (12 Nm) i wyjmij zamek pokrywy -1- w kierunku strzałki -a- ze ściany czołowej.
Montaż: Wciśnij końcówkę -3- cięgna Bowdena -2- do zamka pokrywy (jeśli była zdemontowana) - strzałka -a-. Zamek pokrywy -1- wprowadz do ściany czołowej - strzałka -b-. Podłącz wtyczkę elektrycznego konektora czujnika otwarcia pokrywy. Dokręć śruby -4- (moment 12 Nm). Zamocuj cięgno Bowdena -2- w łączniku bowdena. Wyreguluj zamek pokrywy.
Ilustracja 3. Odłączenie cięgna Bowdena. Demontaż: Otwórz pokrywę komory silnika. Odłącz łącznik bowdena -2- nad reflektorem po stronie kierowcy z zespołu ścianu przedniej - strzałka -a-. Wyciągnij bowdeny -1- i -3- z łącznika bowdenu -2- w kierunku strzałki -a-. Obróć bowden -1- o 90 st. w kierunku strzałki -b- i wysuń w kierunku strzałki -c- w mocowania bowdenu.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.