Witam, Potrzebuję podpowiedzi w poniższych tematach: 1. Jaki interfejs diagnostyczny kupić do Rapida - (soft+kabel) - zastosowanie sprawdzanie i kasowanie błędów. Kryterium cena (nie będę się bawił w mody typu włączanie nieaktywnych funkcji). 2. Czy kto sprawdzał, który obwód uruchamiany "po stacyjce" (bezpiecznik) nie jest odłączany w czasie rozruchu silnika? (kryterium nr 2 nie może być wyłaczany po X sekundach od przekręciania stacyjki) 3. Jak jest z trybem awaryjnym (1.2MPI) czy silnik, który raz wejdzie w tryb awaryjny po ponownym uruchomieniu też bedzie w trybie awaryjnym?
Najtaniej będzie kupić interfejs ELM327. Zabawka, ale sczytywanie błędów ma.Programy są w sieci zarówno na lapka jak i na smartfona (torque,dashcommand). Koszt od 20 zł. Poszukaj na alledrogo.
Przecież samo się przełączy na benzynę przy 4000. A ten kierownik to pewnie ma wajchę i sam ustawia wyprzedzenie zaplonu, jak w 1914 roku. Co za dureń.
Rapid LB| MY 2015| CGPC 1,2 MPI| Active MAX|Biały Candy|163 tys km.| Wrocław
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.