FORUM SKODA RAPID :: Wyszukiwarka Forumowa

 


Witamy na Forum miłośników Skody Rapid i Rapid Spaceback
   - usterki, opinie i Wasze wrażenia z użytkowania Rapida!

dołącz do nas!
Rapid z przebiegiem 200 tys.
  • Rapid z przebiegiem 200 tys.
    Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
  •  To nie jest reklama. Chciałbym tylko zwrócić uwagę na przebieg tego R.
    Widać, że da się tym silnikiem trochę pojeździć
    http://moto.gratka.pl/tresc/skoda-rapid-skoda-rapid-1-2-tsi-active-20650267.html#e6f58dfe566bf2a7,1

  • 200 w 3 lata ;)
    Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
  •  Jak nic PH :)
  • Widać to po bagażniku, który jest bardzo zmęczony (powycierana i wyciągnięta wykładzina na boczkach i podłodze, nawet oparcie kanapy ma wyraźne ślady wytarcia od strony bagażnika).
    Fotel kierowcy widać też nieźle wygnieciony ale to ewidentne oszczędności producenta. U mnie też już inaczej się ułożył niż ten pasażera.

    Ciekawi mnie w jakim stanie jest silnik w tym Rapidzie. W niemieckich ogłoszeniach jest więcej takich przebiegów więc chyba tragedii nie ma.
    RAPID LB | 1.2 TSI CBZB 105 KM @120 KM/213,7 Nm | MY15 (45 tydzień 2014) | AmbitionMAX + USB + Climatronic + Tempomat + Hak | Błękit DENIM | łódzkie
  • dzień dobry nie było mnie tutaj ok pół roku. w odpowiednich wątkach napiszę jak sprawuję się moja biała strzała po 150 tys km, w intensywnym użytkowaniu :D
    Rapid LB| MY 2015| CGPC 1,2 MPI| Active MAX|Biały Candy|163 tys km.| Wrocław
  • Coraz bardziej widzimy, jak silniki 1.2 TSI sobie radzą w praktyce. Pierwsze egzemplarze montowane jeszcze do F i Roomstera miały problemy z rozrządem, ale do R zostały wprowadzone zmiany. W efekcie kierowcy otrzymali całkiem dobry silnik, o przyzwoitych parametrach eksploatacyjnych. Na necie jest coraz więcej informacji o przebiegach tych silników. Pierwszy - silnik 1.2 TSI 63 kW - 210 tkm, drugi (taki sam silnik) - na zdjęciu. Kiedy jego era dobiega końca - zdajemy sobie sprawę z jego zalet.
    rapid 220.jpg
    800 x 600 - 224K
    Rapid LB | 1.2 CBZA 88kW | MY13 | Ambition Komfort | Srebrny Brilliant metaliza | 88 tkm | Katowice | Ø 6,1 l/100 km
  • Kolejny silnik TSI ...  1.2 - 63 kW
    Łańcuch wymieniony przy 185 tkm.
    Takich przebiegów można życzyć wszystkim :)
    rapid 220 2.jpg
    600 x 450 - 251K
    Rapid LB | 1.2 CBZA 88kW | MY13 | Ambition Komfort | Srebrny Brilliant metaliza | 88 tkm | Katowice | Ø 6,1 l/100 km
  • Cześć wszystkim !
    od dłuższego czasu noszę się z zamiarem zakupu używanego rapida, w okolicach rocznika 2014-2015. Mój budżet nie wystarcza na dużo szaleństw, jednak jest sporo ofert poleasingowych , które w tym roczniku mają przebiegi 150-160 tys km. 
    Moje pytanie, czy dzisiejsze skody i jej silniki wytrzymują jeszcze przebiegi rzędu 180-200 tys km czy nie bardzo ? powyżej widać , że nie trzeba się przejmować tak wysokimi przebiegami a naprawy to zazwyczaj standardowe wymiana rozrządu ? 
    Byłem posiadaczem fabii 1 i taki wynik nie stanowił problemu .
    chodzi o silnik benzynowy.
  • Wszystko co wiadomo o takich autach na forum jest w tym watku, jednak bierz pod uwage uzytkowanie prywatne a w leasingu, 200 tys w obu przypadkach to nie jest to samo.
    Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
  • Moja siostra ma golfa VII  z tym samym silnikiem 1.2 TSI ea211, fabrycznie było 105, a od 30 tys km jest 140Km i 235Nm. Auto ma teraz 143.000km, przy czym 110 tys km po programie i nie ma z silnikiem problemów. Tylko jest to nowe ea211, w Rapidzie od 2015r w zwyz.
    Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
  • Kostrzak jak wystarcza Ci 1.2 mpi to będę sprzedawał swojego rapida ;)
  • Znam Fabię II rocznik 2009 z nalotem 317 000 - 1.4 TDI 51kW - firmowa, raczej niedopieszczana, ale serwisowana. W środku widać ślady zużycia, ale motorycznie daje radę. Zatem 150 - 200 tys - jeśli ktoś jeździł prywatnie i dbał ... nie ma problemu
    LB|1.2 CJZD 110|MY17|Ambition|
  • cbzb nie wytrzymują tyle?
    Seat Toledo | 1.2 TSI CBZB chip 122KM/200Nm@Pb95 | MY15 | Mocno doposażony reference | Czerwony | ~60 000km | Gliwice
    Seat Tarraco | 1.5 EcoTSI Evo 150KM | MY19 | Xcelence | deep black | ~20 000km | Gliwice
  • cbzb 250k i niby chodzi jak igła. ale jest kilka takich z takim przebiegiem. więc te 200kkm powinny łykać bez wielkich problemów
    Seat Toledo | 1.2 TSI CBZB chip 122KM/200Nm@Pb95 | MY15 | Mocno doposażony reference | Czerwony | ~60 000km | Gliwice
    Seat Tarraco | 1.5 EcoTSI Evo 150KM | MY19 | Xcelence | deep black | ~20 000km | Gliwice
  • 200 czy 250 tyś km to nie są jakieś wartości, którymi warto byłoby się podniecać..
    Ja wiem, że spora część osób przyzwyczaiła się do tego że każde auto w naszym kraju,
    zarówno to 5, 10 jak i 15 - letnie ma 165 tyś km ;P ale warto na sprawę spojrzeć realnie,
    a realia są też czasem takie:
    Był -> [Rapid LB | 1.2 CBZB 105KM | MY15 | Ambition | Łódź | >180 tyś km]
  • czy ja wiem.

    te silniki miały wytrzymywać około 150kkm wg. wszystkich popularnych recenzentów blogerów, testerów, gazet, portali i innych 'opiniodawców', które do dzisiaj wydają jednoznaczne wyroki na ten silnik.

    ja się tam z tym jakoś godziłem biorąc na klatę, że jak przyjdzie mi dużo jeździć to remont silnika trzeba będzie robić. a tu niespodzianka.


    i tak ogólnie...
    chciał bym się jeszcze odnieść do tego jak to przebiegi są robione służbówkami.
    otóż - niejednokrotnie służbówki są w o niebo lepszym stanie przy kosmicznym przebiegu niż prywatne samochody. zarówno technicznym jak i wizualny i ogólnym wyeksploatowaniu.

    te kilometry które służbowe samochody robią są niejednokrotnie lub w szczególności nabijane na autostradach. wszystkie serwisy utrzymane co do przecinka. żadnej oszczędności przy przeglądach.

    Seat Toledo | 1.2 TSI CBZB chip 122KM/200Nm@Pb95 | MY15 | Mocno doposażony reference | Czerwony | ~60 000km | Gliwice
    Seat Tarraco | 1.5 EcoTSI Evo 150KM | MY19 | Xcelence | deep black | ~20 000km | Gliwice
  • Mullrof
    Tu się z Tobą nie zgodzę bo w sporej części (nie mówię że zawsze) przeglądy flotowe są okrojone
    do minimum
    Toledo LB I 1.4 TSI 122KM I 58000km I Cerkiewnik
  • Sam fakt pierwszej wymiany oleju dopiero po 30 tys a tak robia floty zgodnie z zaleceniami, moze dac do myslenia a jak wiadomo auta sluzbowego nikt nie oszczedza od nowosci tak jak zwykly Kowalski ktory dlugo na niego odkladal. 
    Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
  • nie wdaję się w polemikę.
    mam styczność dużo ze służbówkami, myślę inaczej ale nie ciągnę tematu.
    Seat Toledo | 1.2 TSI CBZB chip 122KM/200Nm@Pb95 | MY15 | Mocno doposażony reference | Czerwony | ~60 000km | Gliwice
    Seat Tarraco | 1.5 EcoTSI Evo 150KM | MY19 | Xcelence | deep black | ~20 000km | Gliwice
  • @gross81
    Takie generalizowanie nie ma sensu..
    Firmy są mniejsze, większe, czasem jednoosobowe, w części z nich autem jeżdżą różni kierowcy, w niektórych jest przypisany na stałe jeden kierowca, czasem kierowca ma prawo pierwokupu.

    Jeżeli firmowe auto to Twoje narzędzie pracy,
    to z natury rzeczy chcesz by było w jak najlepszym stanie.
    Jeżdżąc firmowym zgłaszasz najdrobniejszą pierdołę,
    nie szukasz tańszych zamienników, czy warsztatów, tak jak "Kowalski",
    bo nie ma na to czasu. Wszystko jest w terminie, na wszystko jest faktura.
    Nie ma co generalizować.

    Każdy kieruje się swoimi poglądami przy zakupie,
    niejeden woli odpicowane auto od handlarza z przebiegiem cofniętym o 300 tyś km, bo z "niemiec",
    niż pewne, regularnie serwisowane, krajowe, "bo 200 tyś km to za dużo"
    Naszym rynkiem motoryzacyjnym często kierują same stereotypy..
    Był -> [Rapid LB | 1.2 CBZB 105KM | MY15 | Ambition | Łódź | >180 tyś km]

ZYSKAJ NAWET 500ZŁ - OTWÓRZ ONLINE KONTO BANKOWE

SPRAWDŻ AKCESORIA DO SWOJEJ SKODY


Postaw mi kawę na buycoffee.to
Zostań Patronem RapidKlub.pl, dzięki Tobie forum będzie nadal funkcjonowało i pomagało innym użytkownikom!

Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz dołączyć do dyskusji na RapidKlub, kliknij jeden z tych przycisków!

Witaj na internetowym forum samochodu SKODA RAPID - zapraszamy do dyskusji!
Masz skodę? Chcesz kupić Rapida? Dołącz do nas!
Postaw mi kawę na buycoffee.to

RapidKlub.pl
 - lista użytkowników forum

Moderatorzy forum:
@van_daal @gross81 @grzesk @jercen


ANKIETY SKODA RAPID:
Jaki kolor do Rapida?
Jaki wybraliście silnik?
Spaceback czy Liftback?
Jaki wybrałeś pakiet / wersję wyposażenia do Rapid'a?
Czy jesteś zadowolony z użytkowania Skody Rapid?