Dziękuję za informacje, Przeczytałem wcześniej Twoje posty, w których opisałeś cały układ chłodzenia - wyszło z tego, że jest bardzo "rozwinięty" układ- dwa termostaty etc. Stąd mój niepokój odnośnie odpowietrzenia.
Dodatkowo w Internecie obejrzałem kilka filmików umieszczonych przez mechaników, którzy wymieniali pompę wody. Do zalewania układu używali wspomnianego specjalistycznego zestawu, dodatkowo stwierdzając, że "prawdopodobnie" inaczej nie odpowietrzy się układu.
Znalazłem jeszcze jeden patent - podobno działa (nie wiem jak na silniku ea211) - zaciśnięcie przewodu przelewowego od zbiorniczka wyrównawczego.
Edycja:
jercen - płyn spuszczałeś na zimnym , czy gorącym silniku?
Rapid SB | 1.2 CJZC 90 KM | MY17 | Ambition MAX | Czerwony RIO metalizowany|| 67 000 km | Wrocław
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.