Jedno z prostszych rozwiązań to zastosowanie wtyczki do zapalniczki, z wyjściem USB. Niektóre wtyczki mają 1, 2 a nawet 3 gniazda USB. W zależności od potrzeb (wielkości prądu ładowania) należy zwrócić uwagę na prąd maksymalny na wyjściu z gniazda USB. Gniazdo zapalniczki w R jest zasilane prądem w sposób ciągły, niezależnie od włączonego/wyłączonego silnika. To daje również napięcie zasilające urządzenie z wtyczki USB w sposób ciągły. Drugi sposób - to dołożenie do istniejącego gniazda zapalniczki drugiego, z zasilaniem poprowadzonym od tego pierwszego, oryginalnego. Wymaga to zdemontowania tunelu środkowego. Nie wymaga ingerencji w elektrykę w rejonie skrzynki bezpieczników. W efekcie otrzymujemy drugie gniazdo zapalniczki do podłączenia wtyczki z USB, zasilane w sposób ciągły. Miejsce założenia - w strefie hamulca ręcznego.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.