FORUM SKODA RAPID :: Wyszukiwarka Forumowa

 


Witamy na Forum miłośników Skody Rapid i Rapid Spaceback
   - usterki, opinie i Wasze wrażenia z użytkowania Rapida!

dołącz do nas!
Usterka (check engine + start stop?)
  • Witam serdecznie proszę o poradę odnośnie następującej sytuacji wracjąc z pracy: odpaliłem auto i zaczął mrugać mi check engine... dodałem troche gazu na luzie i przestał, zgasiłem auto odpaliłem raz jeszcze check nie mrugał ale wsykoczył komunikat usterka system start stop. Dojechałem do domu zgasiłem auto odpaliłem raz jeszcze i już nic sie nie pokazało start stop działa....
    O co mogło chodzić i czy są powody do niepokoju ?
    Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam
    Skoda Rapid Liftback | 1.2TSI 90KM | MY17 | active MAX | beż cappucino metalizowany | Łódź
  • Podłącz vcdsa to będzie wiadomo, ale jak awaria start stop to pewnie słaby akumulator, trzeba podładować.
    Skoda Rapid LB/ 1.2tsi chip144KM /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
  • Nie posiadam vcdsa więc bedzie ciężko. rozumiem że nikomu nic podobnego się nie wydarzyło,  no nic podjadę na serwis niech zobaczą czy coś sie zapisało na komputerze
    Skoda Rapid Liftback | 1.2TSI 90KM | MY17 | active MAX | beż cappucino metalizowany | Łódź
  • Podladuj akumulator i powinno być ok.
  • Wróciłem z serwisu, poinformowano mnie że zapisana usterka na komputerze to nieregularne zapłony na cylindrze nr 2 (wypadanie zapłonu) ale że było to jednorazowe i teraz jest dobrze to nic nie robią i że to pewnie slaba benzyna a tankuje zawsze na dobrych stacjach i nie jezdze na rezerwie... martwi mnie to o tyle bo mam jeszcze tylko tydzien gwarancji a czuje ze to moze byc kosztowne. Co o tym sadzicie ?
    Skoda Rapid Liftback | 1.2TSI 90KM | MY17 | active MAX | beż cappucino metalizowany | Łódź
  • Ja miałem taki przypadek, też twierdzili że ok, przy 18.000 km wymieniłem na świece NGK i po problemie nawet kultura lepsza. Fabryczne też były NGK z nadrukiem VW.
    Skoda Rapid LB/ 1.2tsi chip144KM /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
  • Mam nadzieje ze i u mnie to tylko jednorazowy wypadek przejechane mam w sumie tez tylko 21 000 km wczesnie zeby cos sie psulo
    Skoda Rapid Liftback | 1.2TSI 90KM | MY17 | active MAX | beż cappucino metalizowany | Łódź
  • U mnie po przeglądzie w serwisie auto czasami chodzi na 3 cyl pali się epc i check. Narazie auto stoi w serwisie i próbują ustalić co jest nie tak
    Toledo LB I 1.4 TSI 122KM I 51000km I Cerkiewnik
  • myślałem że te silniki są juz poprawione a widze ze ciągle borykają się z problemami
    Skoda Rapid Liftback | 1.2TSI 90KM | MY17 | active MAX | beż cappucino metalizowany | Łódź

CIEKAWE DO SAMOCHODU / AKCESORIA:




Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz dołączyć do dyskusji na RapidKlub, kliknij jeden z tych przycisków!

Witaj na internetowym forum samochodu SKODA RAPID - zapraszamy do dyskusji!
Masz skodę? Chcesz kupić Rapida? Dołącz do nas!

RapidKlub.pl
 - lista użytkowników forum

Moderatorzy forum:
@bounty @gross81 @grzesk @jercen


ANKIETY SKODA RAPID:
Jaki kolor do Rapida?
Jaki wybraliście silnik?
Spaceback czy Liftback?
Jaki wybrałeś pakiet / wersję wyposażenia do Rapid'a?
Czy jesteś zadowolony z użytkowania Skody Rapid?