Podczas dodawania gazu w okolicach 2000 obr. +- 150, przy dodawaniu gazu samochód potrafi strzelić 2,3 razy w różnych obrotach. Zdarza się to tylko w tych okolicach obrotów i najczęściej 5,6 bieg. Rzadziej 4. Osobiście myślałem nad turbiną, ale mechanik u którego się dobre 6 lat naprawiam mówił że to nie to.
Dodatkowo zauważyłem że na postoju przy dodawaniu gazu w okolicy 1700 obr/min słychać jakby coś tarło w komorze silnika. Dźwięk jest taki metaliczny jakby szczotka metalowa szorowała o metal, alternator?
Dodam iż samochód mam stosunkowo od niedawna, około 2miesięcy, przejechane przeze mnie jest około 2 tys. kilometrów. Może ktoś z was się z tym spotkał, albo ma jakiś pomysł.
Miłym zwyczajem jest uzupełnienie stopki. Warto w niej podać typ silnika, aktualny przebieg. Z Twojego opisu nie wiadomo, czy masz LPG. Możesz uzupełnić, jaki był serwis samochodu, czy też kiedy było co wymieniane.
Na dzień dobry (przy większym przebiegu) kable WN mogą powodować opisane problemy.
Stopa już uzupełniona ;) Dzięki za zwrócenie uwagi. Silnik CBZB 1.2 TSI bez gazu, przebieg 42 315 km. Serwis olejowy był od razu po kupnie zrobiony. Według książeczek z ASO to poprzedni właściciel serwisował się regularnie. Na ten moment nie mam książeczki, jak będę miał ją tylko w ręku to sprawdzę co było wymieniane.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.