Miałem niedawno przygodę z moim Rapidkiem 95 tys. nalotu na gazie fabrycznym. Najpierw spadek mocy potem silnik zgasł po 10 min. odpalił ,ale chyba na dwa cylindry bo nierówno chodził , po 20 sekundach silnik zaczął pracować normalnie i jak na razie po ok 200 km wszystko ok.Błędy DTC.
06351wypadanie zapłonu na drugim cylindrze
P0018AF brak korelacji czujnika położenia wału korbowego i czujnika położenia wałka rozrządu bank 2 czujnik 2
P002E niskie napiecie w obwodzie czujnika wałka rozrządu.
Co to może być gdzie szukać usterki? Czy zacząć
na dzień dobry od wymiany czujnika położenia wałka rozrządu?
Skoda Rapid Active MaX, Sedan, 1.2.MPI, LPG, MY 2015, Biel Candy, Tarnów.
Problem rozwiązany, zabrudzony tłoczek elektrozaworu LPG powodował problem z przełączeniem na gaz, wypadł zapłon na jednym cylindrze i to prawdopodobnie spowodowało błąd korelacji czujników, kilka dni po awarii padł akumulator(czyli już był słaby) i to pewnie dało drugi błąd niskiego napięcia na czujniku.
Skoda Rapid Active MaX, Sedan, 1.2.MPI, LPG, MY 2015, Biel Candy, Tarnów.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.