Pytanko do użytkowników rapida 1.2 TSI 110km. Podczas dynamiczniejszego przyspieszania czuć bardzo wyraźne kopnięcie turbiny dopiero w okolicy 1900-2000 tys obrotów, co za tym idzie jazda po mieście nie należy do najprzyjemniejszych. Przy bardzo delikatnym przyspieszaniu nagły przyrost mocy w okolicach tych obrotów nie jest tak bardzo odczuwalny. Pytanko do użytkowników , czy to taka cecha tego silnika czy może wada?
To cecha tego silnika. Turbina wstaje w okolicach 1800 obrotów. Z racji na jej rozmiary kończy też dość wcześnie W okolicach 4 tyś obr. W okresie letnim przy wysokich temperaturach problem się wzmaga. To naturalne. Jednym z rozwiązań jest poprawienie mapy tego silnika. Zdecydowanie poprawia się reakcja silnika w dolnych zakresach obrotów. Turbodziura oczywiście występuje jednak jest mniej odczuwalna przy miejskiej jeździe. Można też się nauczyć trzymać silnik w zakresach obrotów kiedy moment obrotowy jest już wystarczający aby sprawnie przyspieszać.
Rapid SB | CJZC 1.2 136KM/230Nm | MY2017 | Active | Srebrny | 78000km | Warszawa
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.