@Drash - pomogło :). Po dociśnięciu lusterka cisza od strony kierowcy.
Ale kolejna rzecz z hałasem, zrobiło się ciepło i mi uszczelki skrzypią ^^, szczególnie jak trochę bujnie autem. Na to chyba to przesmarowanie uszczelek by akurat pomogło :).
Co do wielkości czy nierówności szczelin w naszych R: W przedniej części samochodu: rozmiar a = 5,0 mm + 1,0 mm rozmiar b = 2,5 mm ± 0,5 mm rozmiar c = 2,5 mm ± 0,5 mm rozmiar d = 2,0 mm ± 0,5 mm rozmiar e = 1,0 mm - 1,0 mm rozmiar f = 5,7 mm ± 0,5 mm rozmiar g = 0 mm + 0,5 mm rozmiar h = 0,5 mm ± 0,5 mm rozmiar i = 2,8 mm ± 0,5 mm rozmiar k = 1,0 mm - 1,0 mm
Czas na dalsze szczeliny: W środkowej części samochodu: rozmiar a = 3,5 mm ± 0,5 mm rozmiar b = 1,0 mm - 1,0 mm rozmiar c = 1,0 mm - 1,0 mm rozmiar d = 4,2 mm ± 0,5 mm rozmiar e = 4,5 mm ± 0,8 mm rozmiar f = 1,0 mm - 1,0 mm rozmiar g = 3,5 mm ± 0,5 mm
Do kompletu - tylna część samochodu - szczeliny: rozmiar a = 0,5 mm ± 0,5 mm rozmiar b = 1,0 mm ± 0,5 mm rozmiar c = 3,6 mm ± 0,5 mm rozmiar d = 1,0 mm ± 0,5 mm rozmiar e = 1,5 mm ± 0,5 mm rozmiar f = 4,5 mm ± 0,5 mm rozmiar g = 0,5 mm ± 0,5 mm rozmiar h = 0,0 mm + 0,5 mm rozmiar i = 0,5 mm ± 0,5 mm rozmiar k = 3,6 mm ± 0,5 mm rozmiar m = 5,0 mm + 1,0 mm
Mam i podałem dane do LB. Część przednia i środek są porównywalne, różnice mogą być przy tylnych elementach klapy. Niemniej wokół klapy SB będą szczeliny, porównywalne do LB. Te szczeliny mają być symetryczne, P i L strona taka sama. Przy widocznych okiem różnicach w pasowaniu elementów, jest szansa na niefachowy demontaż i ponowny montaż. Czyli samochód z historią.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.