FORUM SKODA RAPID :: Wyszukiwarka Forumowa

 


Witamy na Forum miłośników Skody Rapid i Rapid Spaceback
   - usterki, opinie i Wasze wrażenia z użytkowania Rapida!

dołącz do nas!
Dlaczego Diesel?
  • Jeździłem IV lub V więc chyba są lżejsze:)
    Rapid LB / 1.6 TDI CAYC mod 135KM / MY14 / Ambition Komfort / Czarna Perła / 142.500km / Warszawa
  •  IV i V nie miały takiego silnika, mógł to być najwyżej Golf VI który waży 1233kg. Według Autocentrum.
  • ok nie znam się na numerach w Golfie. W takim razie była to VI, bo na pewno nie VII, było to służbowe auto którym jeździłem jakiś czas 
    Rapid LB / 1.6 TDI CAYC mod 135KM / MY14 / Ambition Komfort / Czarna Perła / 142.500km / Warszawa
  • @lukasz13 jeśli jesteś już tak drobiazgowy to rapid w dieslu wg AUTOCENTRUM ma 1179 kg. Czyli jest 30kg lżejszy od G7 lub o 50 od G6. Dalej twierdzę, że to "dużo cięższy" to spora przesada :) 50 kg to może więcej kierowca ważyć... lub różnica w zbiorniku... to jest akurat ŻADNA różnica :) Nie bardzo rozumiem co chciałeś udowodnić, ale cyferki są przeciwko tobie.
    Seat Leon ST FR | 1,4 TSI 125KM | MY17 | FR | Alor Blue | 0km :) | Hönigsberg
  • @Fredi88 Widzę, że masz problemy z matematyką, skoro twierdzisz, że liczby są przeciwko mnie. Czy 30 czy 50 kg, to jednak dalej Golf jest cięższy i tylko to napisałem. A po za tym pisaliśmy o 1.2 TSI.
  • Tak są przeciwko tobie, bo napisałeś że jest SPORO cięższy a jest po prostu ciut cięższy. Różnica jest żadna, totalnie żadna. Wystarczy że w golfie pojedzie osoba ważąca 70kg z 30 litrami w baku, w rapidzie kierowca 100kg i 50l w baku... różnica spada do zera. SPORO cięższe auto to 200-300kg w tej samej klasie (np kompakt jak tu) ale 50kg to żadna różnica.
    Seat Leon ST FR | 1,4 TSI 125KM | MY17 | FR | Alor Blue | 0km :) | Hönigsberg
  • @Fredi88 Wypij piwko i idź spać, bo widzę, że już pora na Ciebie.Dobranoc i bez komentarza.