FORUM SKODA RAPID :: Wyszukiwarka Forumowa

 


Witamy na Forum miłośników Skody Rapid i Rapid Spaceback
   - usterki, opinie i Wasze wrażenia z użytkowania Rapida!

dołącz do nas!
Nie działa przednie światło mijania
  • Jak w temacie - światło po stronie kierowcy (żarówka jest ok). Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Dziękuje za odzew.
    P.S.
    Jeżeli temat był już rozpracowany, to proszę Moderatora o przekierowanie postu i likwidacje tematu.
  • Bezpieczniki sprawdzałeś??
    Rapid LB| MY 2015| CGPC 1,2 MPI| Active MAX|Biały Candy|163 tys km.| Wrocław
  • Ale, czy pod bezpiecznikiem byłaby podczepiona jedna żarówka? Nie znam się na tym ;)
  • Niby proste pytanie - ale nie do końca.
    Po kolei. Możesz/chcesz - to uzupełnij stopkę. Wtedy będzie wiadomo, jaki masz rocznik R, jaki silnik B/D? Nie piszesz jakie masz światła - klasyczne halogeny czy ksenony?
    Nie podajesz, czy aby tylko ta jedna żarówka "padła"? Sprawdź czy inne elementy - elektryczne odbiorniki działają poprawnie.
    Firma w R stosowała (i nadal stosuje) ciągłe zmiany w instalacji, wyposażeniu i oprogramowaniu komputera.
    Stąd w zależności od posiadanego modelu można bliżej określić możliwe problemy. 
    W zależności od wersji - przy spaleniu/nie świeceniu żarówki - zapala się lampka kontrolna na wyświetlaczu. Czy masz zapaloną taką kontrolkę?
    Każda żarówka świateł mijania ma swój bezpiecznik. Tu znowu - w zależności od wersji - będzie to jeden z kilkudziesięciu bezpieczników. Który - zależy od wersji. Jak masz swoją książkę instrukcji/obsługi - tam znajdziesz tabelę osadzenia bezpieczników. Wyszukaj w opisie swój bezpiecznik światła mijania - i sprawdź w tablicy ten jeden konkretny bezpiecznik.
    Pozdrawiam
    Rapid LB | 1.2 CBZA 88kW | MY13 | Ambition Komfort | Srebrny Brilliant metaliza | 88 tkm | Katowice | Ø 6,1 l/100 km