Mam w tej chwili Octavie II 1.4 TSI z manualna skrzynia.
Z roznych powodow chce zmienic auto na auto ze skrzynia automatyczna - Rapid jest w zasiegu finansowym - nie chce wydac 100.000zl na Octavie...
Jak jezdzi 1.4TSI wiem - zrobilem nim 40tys.km.
Natomiast nie wiem jak jezdzi 1.6TDI 90HP... a nie ma jak porownac bo w salonach nie ma wersji demo z TDI.
NIE INTERESUJA mnie rzeczy typu Vmax, dynamika etc - obydwa silniki beda pod tym wzgledem napewno wystarczajace. Jezdzilem Rapidem z silnikiem 75HP i bylo jak dla mnie do przyjecia. Prosze nie tracic czasu na przekonywanie mnie ze jest inaczej ;)
Interesuje mnie TYLKO glosnosc, wibracje etc - czy silnik TDI jest wyraznie glosniejszy od TSI, czy czuc wibracje klekota etc. Czy auto jest uciazliwie glosne przy predkosciach 130-140km/h??? Cisza TSI bardzo mi sie podoba, nie chcialbym zeby wkurzalo mnie terkotanie pod maska, czy nie da Boze jakies wibracje ;)
Bede wdzieczny za pare slow informacji jak z tym w 1.6TDI
jeżdżę 1.6 TDI 105 KM. I mogę powiedzieć ci tak, że autko nie jest uciążliwe ani jakieś głośne przy 130-140 km/h, jest wręcz przeciwnie. Ja mam wrażenie, że w zakresie tych prędkości rapidka najlepiej się prowadzi i najbardziej optymalnie pracuje silnik. Natomiast na niższych przełożeniach, czy na postoju na pewno lekki klekot jest wyczuwalny, bo w końcu to jest silnik wysokoprężny i jego kultura pracy jest inna niż silnika TSI.
Rapid LB / 1.6 TDI CAYC mod 135KM / MY14 / Ambition Komfort / Czarna Perła / 142.500km / Warszawa
Ja na jeździe próbnej miałem TSI 85 KM, był głośniejszy zwłaszcza na wyższych obrotach od TDI, którym jeżdzę. TDI jest lekko głośniejszy za to na niższych obrotach. Ale nie jest to uciążliwe w codziernnyum użytkowaniu.
Na jeździe testowej jeździłem 1.2 105 KM i 1.6 90 KM. Muszę przyznać że pod względem wrażeń akustycznych to benzyna jest wg. b. dobrze wyciszona może dlatego że w tej chwili jeżdżę Astrą III 1.6 z 5 biegową skrzynią a nie 6cio jak to jest w 1.2 TSI Co do diesla to niestety był tam dość nieprzyjemny "rumot". Przyznam że nie był to najgłośniejszy silnik napędzany ropą jakim jechałem ale dla przykładu Seat Alhambra, Fiat Brawo F. Ducato R. Trafic a nawet Panda w dieslu są lepiej wyciszone ale nie jest tak źle jak np w Astrze III 1.7 czy w Passatach B5 po lifcie
PS mam nadzieje że moje 105 konne stado poradzi sobie trochę lepiej ;-)
Rapid LB I TDI 105 KM I MY15 I Elegance MAX I Blue Denim I61290 km I Żnin
Ja miałem podobnie, przesiadłem się z Corsy C 1.7 DTI, czyli podobnie jak kolega thomas Oplowskie diesle były słabo wyciszone, po przejażdżce moim Rapidem jest znacznie ciszej, bez porównania. SkodoFun, jeśli chcesz się przesiąść ze współczesnej benzyny na diesla, to na pewno będzie w dieslu głośniej niż w benzynowej Octawce, jednak wydaje mi się, że znaczącej różnicy nie powinieneś odczuć, oprócz różnicy w dźwięku na niskich obrotach diesla.
Zyskaj nawet 650 zł w promocji konta Millennium 360°
250 zł za założenie konta Millennium 360° online z kartą debetową, wyrażenie zgód wymaganych regulaminem promocji, wpłatę min. 500 zł w ciągu 10 dni od założenia konta, zalogowanie się do aplikacji mobilnej banku i zapłacenie min. 1 raz kartą do konta lub BLIKIEM
250 zł jeśli w każdym z 3 miesięcy określonych w regulaminie zapewni wpływ wysokości min. 1000 zł oraz zapłaci kartą do konta lub BLIKIEM min. 500 zł
150 zł jeśli min. 1 000 zł wpłynie na Twoje konto z tytułu wynagrodzenia przez co najmniej 2 miesiące określone w regulaminie promocji.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.