Pytanie za 10pkt: jaki jest najlepszy sposób na wysłanie pisma do Centrali Skody? Formularz na ich stronie do mnie nie przemawia. Zostaje tradycyjne pismo poleconym. A może jest jakiś e-mail do BOK'u?
Dzwoniłem do Centrali i przysłali formularz składania skargi / reklamacji. Wysłać można via e-mail na info@info.skoda.pl. To tak informacyjnie...
Mozna tylko ze na odp. mozesz dłuuuugo czekac i sie nie doczekać. Na kilka moich reklamacji juz na etapie zamówienia do tej pory nie odpowiedzieli. Tylko oficjalne pismo poleconym do centrali.
Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.