Wiele opinii można znaleźć, że zakup Rapida ma sens do powiedzmy 60 tys. zł. (w zależności od opiniodawcy). Bo potem to "za tyle a tyle to już można mieć to i tamto". Ale z pewnymi oczekiwaniami wybór jest żaden - stąd moje pytanie do Was, czy ktoś zna inne samochody niż Rapid które spełniają "tylko" 3 warunki: 1. Cena poniżej 75tys. zł - mówimy tylko i wyłącznie o autach nowych. 2. Automatyczna skrzynia biegów. 3. Poniżej 9s do tzw. setki. Osobiście nie widzę żadnych innych propozycji na rynku, ktoś mnie wyprowadzi z błędu?
Rapid SB | 1.4 TSI 125KM DSG | MY16 | StyleMAXX | Race Blue | 21 000km | Poznań
Focus 1.5 (150KM) przyśpieszenie ok 8,9sek, Wersja wysposażenia trend sport Cena bez upustu 75750zł. Mimo, że mam rapida to szczerze polecam Ci to auto.
@deryl4 Wybierając ten silnik z automatyczną skrzynią w najbiedniejszej wersji wyposażenia bez absolutnie żadnych dodatków mamy już 84 740 zł - wątpię w 10 tys. rabatu - no i to wyposażenie... Ale blisko, może jeszcze jakieś propozycje?
Rapid SB | 1.4 TSI 125KM DSG | MY16 | StyleMAXX | Race Blue | 21 000km | Poznań
@lukasz13 Po pierwsze nie kupisz Rapida, który zbiera się poniżej 9sekund do setki :) po drugie za 65tys zl Rapid w automacie będzie w najniższej wersji wyposażenia ActiveMAX.
@deryl4 Podałeś zrzut z cennika wyprzedaży rocznika 2015 Poniżej aktualny cennik na rocznik 2015, różnica w cenie kolosalna. Do tego poziomu wyposażenia na szybko żeby dorównać Rapiowi:
Tempomat 700
Radio 1200
Led 900
Światła automatyczne 800
Tylne szyby w prądzie 400
Automatyczna klimatyzacja 2500
Czujniki tył 1100 Start-Stop 1000
Dywaniki 200
Podgrzewanie foteli 900 Wychodzi ~95 tys. (przed rabatem) za konfiguracje najbliższą do Rapida za 73 tys. (po rabacie). Oczywiście nie kwestionuję lepszej jakości wykonania - nie wiem nie siedziałem.
PS: "Po pierwsze nie kupisz Rapida, który zbiera się poniżej 9sekund do setki" - kupisz ;)
ford.PNG
822 x 401 - 78K
skoda.PNG
693 x 299 - 64K
Rapid SB | 1.4 TSI 125KM DSG | MY16 | StyleMAXX | Race Blue | 21 000km | Poznań
Ciezko :) pulsar ma fajny 190konny silnik ale tez wyjdzie poza twoj budzet. Rapid oferuje duzo za rozsadna cene. Niestety tam gdzie sie da sa oszczednosci ktore moga wkurzac. Mimo to R ma zawsze czegos wiecej od konkurencji (miejsca wyposazenia itp). Ja z kolei probuje znalezc auto za ok 20 tys euro z xenonem nawigacja tempomatem i podgrzewanymi siedzeniami i silnikiem ponad 100 konnym. Nic poza rapidem sie nie lapie. Reszta to auta dilerskie z kilkunasto tys. przebiegiem, a takich to ja nie chce :D
Seat Leon ST FR | 1,4 TSI 125KM | MY17 | FR | Alor Blue | 0km :) | Hönigsberg
Rapid już zamówiony jakiś czas temu, w tym tygodniu przypada już tydzień produkcji :) Temat trochę bardziej jako ciekawostka po tym jak trafiałem na opinie "nie warto"
Rapid SB | 1.4 TSI 125KM DSG | MY16 | StyleMAXX | Race Blue | 21 000km | Poznań
@Fredi88 20 tys. euro to wychodzi obecnie 87 tys. zł - to Golfa skonfigurujesz spokojnie z takimi wymaganiami jakie podajesz (na wstępie w 1 lepszym salonie dostałem rabat 8 tys. zł)
Rapid SB | 1.4 TSI 125KM DSG | MY16 | StyleMAXX | Race Blue | 21 000km | Poznań
Zwroc uwage na to, ze tu sa inne ceny :) golf jest odpowiednio drozszy niz w pl. Poza tym zawsze mozna miec segment wyzej i golasa albo nizej i na full wypasie. Ja wole to drugie :) Mk7 podoba mi sie tylko w wersji GTI/GTD. A takie auto to juz 35-40 tys wychodzi. Zwykle sa po prostu takie pospolite.
Seat Leon ST FR | 1,4 TSI 125KM | MY17 | FR | Alor Blue | 0km :) | Hönigsberg
Ja ostatecznie Rapida nie wybrałem. Wg mnie to auto (do moich wymagań) jest za drogie. Wersja którą chciałem kosztowała 91 tys zł (cennikowo) a był to liftback (SB ze szklanym dachem był jeszcze droższy!) z silnikiem 1,2 TSI 110km doposażony można powiedzieć praktycznie na max. Wybrałem auto z o wiele lepszym stosunkiem jakości do ceny, za 94811 (również cennikowo) skonfigurowałem Seata Leona ST FR. Samochód o wiele lepiej wykonany w środku, bardziej komfortowy. Silnik 1,4 125km. Z wyposażenia FULL LED z przodu, ledy z tyłu i we wnętrzu, klima 2 strefowa czego w R nie uświadczę, łącznie z nawiewami na tył. Bagażnik 587l :) Bardzo fajnie zaaranżowany z podwójną podłogą. Do tego alarm, aktywny tempomat, czujniki parkowania przód/tył + kamera cofania, czujnik deszczu, czujnik zmierzchu, coming/leaving home, asystent świateł drogowych, asystent pasa ruchu, pakiet zimowy z podgrzewanymi siedzeniami, 6,5" Media System Plus + Full Link (więc i navi będzie), Seat Sound System (10gł + sub). Do tego masa innej drobnicy. Ale ogólnie auto o wiele lepiej wykonane niż R. Widać to w takich pierdołach jak regulacja odcinka lędźwiowego, 4xel szyby z "automatem", podświetlone lusterka w daszkach przeciwsłonecznych itp. Wydaje mi się, że różnica w cenie jest tak mała, że Rapid przy tej kwocie to strzał w kolano. Na + dla R w tej cenie którą podałem to fabryczna navi i bezkluczykowy dostęp (tego w Leonie zamówić się nie da). Poza tym chyba pod każdym względem wypada gorzej.
Seat Leon ST FR | 1,4 TSI 125KM | MY17 | FR | Alor Blue | 0km :) | Hönigsberg
Ja Cię rozumiem :) Tyle, że ja wiedziałem jakiego auta z jakim wyposażeniem szukam. R po doposażeniu tyle kosztował (kosmos) dlatego wziąłem leona... Tzn muszę jeszcze spoooooro poczekać bo zamówiony dopiero przedwczoraj... Teść też dał za R ok 60 tyś i uważam, że w tych pieniądzach dobrze wybrał. Ja jak zacząłem dorzucać wyposażenia to cena zrobiła się nierozsądna. Golfa nie chciałem (poza GTI/GTD wieje nudą). Octa też bez polotu (poza rs). Do leona przekonany nie byłem, ale po jeździe próbnej mnie kupił. Zwłaszcza środek bo z zewnątrz auto zawsze mi się mega podobało, ale na zdjęciach jakoś ten środek wyglądał średnio. Na żywo zyskuje dużo bardziej, dlatego się zdecydowałem. Wersja FR też robi swoje, te wszystkie czerwone przeszycia, spłaszczona kierownica itp...
Seat Leon ST FR | 1,4 TSI 125KM | MY17 | FR | Alor Blue | 0km :) | Hönigsberg
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.