Mi właśnie coś od czasu do czasu delikatnie popiskuje i zastanawiam się czy już poważna sprawa czy poczekać jak będzie piszczało głośno i wyraźnie i cały czas.
Rapid LB | 1.2 105KM | MY15 | Elegance max | Szary metal| 18000 km | Toruń
Mi też piszczy ale tylko jak jest chłodno i mokro. Na zaprzyjaznionym forum jest napisane, że jednemu pomogła wymiana paska klinowego na nowy a u innego własnie przeciekała pompa wody.
Rapid LB | 1.2 CBZB 105KM | MY15 | Ambition MAX | Grafitowy Metalic | ok 80 kkm | DW | Ø 6,7 l/100 km
te piski na biegu jałowy to uszczelka pompy wody. jestem juz po jednej naprawie, czyli wymianie pompy bo wedlug aso nie da sie tylko uszczelki. po kilku miesiacach piski znowu sie pojawiły, jutro druga wymiana pompy wody.
Mi na biegu jałowym zaraz po zapaleniu, czasami, nie zawsze. Dokładnie dwa razy mi sie zdarzyło, nie zauważyłem zależności w jakich warunkach. Słychać taki delikatny szum, jakby dźwięk świerszcza. Trzeba sie dobrze przysłuchać. To moga byc objawy tego paska/pompy chłodzenia? Trzeba to na biegu robic jak coś czy póki co mozna nieco zaczekać? Proszę o podpowiedź Pozdrawiam Rasz
Rapid LB I 1,2 TSI 90KM I MY 2016 I Ambition MAX I Błękit Pacific I 230km I 18.12.2015 I Łódź
W moim rapidzie owe piszczenie, skonczyło sie już dwukrotną wymianą pompy wody. Obecnie auto ma 47 tys przebiegu i problem pojawil sie poraz 3. Aso twierdzi ze znowu wymiana pompy. Pewnie pomoze na kilka kilkanascie tys przebiegu. Pytanie czy cos innego nie uszkadza tej uszczelki, skoro byla juz dwa razy wymieniana cala pompa o problem sie powtarza????
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.