No to jak to teraz będzie ? Nie wiem od kiedy wejdzie ten FL ale zgaduje, że przy okazji zmiany z MY17 na MY18. Zamówiłem Rapida z silnikiem 1.2 TSI 90KM. Teoretycznie powinien wejść do produkcji do końca kwietnia (czyli MY17) ale różnie to może być. No to teoretycznie jak wycofali ten silnik co zamówiłem to mogą mi na siłę wcisnąć ten mniejszy 1.0 ? Hola hola - nie bardzo mi to pasi. Już ten mi się wydawał wyżyłowany ale niestety droższy 1.4 kosztuje ponad 10k więcej. To jak to będzie ? A może to nie byłaby wcale zła zmiana z tym silnikiem i zamiast panikować powinieniem starać się na maksa wydłużać okres zamówienia przez jakieś zmiany ? Jaka jest Wasza opinia ?
Skoda Octavia III FL / 1.2 TSI 85KM/ 2017/ Ambition/ Pacific Blue/ 2500/ Kraków
Ja świadomie wybrałem 1.2 tsi 110KM z uwagi ze był już poprawiony i wg mnie nie wysilony, tym bardziej ze podkreciłem go do ponad 140KM. Znam ten silnik gdzie pierwszy pojawił się w Golfie 7. Znajomy dyrektor firmy dostał taki służbowy w 2014r. Moc dla niego 110KM była za mała. Podkręcił go na 144KM auto ma.zrobione 120 tyś km i z silnikiem nic i nie pali oleju, a lata z pedałem w podłodze czasem pod 220km/h wiec widać ze korbowody i blok ma.mocny. Na razie nic nie wiadomo o 1.0 tsi, potrzeba tak 2 lata aby się przekonać. Wg opinii tunerów nikt się nie odwazy więcej niż 130KM z niego modzic. Pożyjemy zobaczymy,ludzie sami przetestują i wydadzą opinie. Tylko rozumiem ze nikt nie chce być tym pierwszym. Jego bolączki nie są znane przez mechnikow z ASO- zrozumiale w związku z tym są obawy klientów. Dziennikarze piszą ze pożyjemy i zobaczymy za 2 lata ile ten silnik jest warty. Mi nie pasuje na wysokich obrotach dźwięk silnika- wiadomo 3 cylindry. Mam nadzieje ze historia vw nie lubi się powtarzać - wycofano 1.9 tdi i dano wawaryjny 2.0 tdi, wycofano 1.6 mpi i dano 1.6 fsi który przezyl tylko 4 lata i dano pierwszy awaryjny 1.4 tsi, i itp. wycofuja już poprawiony 1.2 tsi i dadzą......... Przykre jest to ze wycofuje się 1.2 tsi ponieważ dla niego graniczna norma jest Euro6, jak jest homologowany w starych autach może zostać, 1.0tsi i 1.5 tsi spełnia już Euro6+ i wyżej i tylko tu o to chodzi, a afera spalinowa przyczyniła się do tego.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.