Sprawa jak w temacie - usterka wystąpiła przy 145000 przebiegu. Szarpie przy przyspieszaniu z 2000 do ok. 3000 obrotów. Zastanawia mnie czy tylko ja tak mam, czy inni tez to przechodzili?ew. przejdą…
Więc sprawa tak się zakończyła: W serwisie powiedzieli po oględzinach, że zaśniedziały przewody wysokiego napięcia i cewka zapłonowa. na dzień dobry spróbowali doczyścić cewkę., bo oczywiście takich części na magazynie nie mają. (Tylko po grzyba mają tyle półek w magazynie?) Minimalnie pomogło. Na umówiony dzień pojechałem do serwisu, po ok 30 km szarpanie sie znów nasiliło, nawet wyłączyło jeden gar.
W serwisie wymienili wiązkę i cewkę. Praca silnika wróciła do normy.
Dobry Wieczór, W mojej Skodzie Rapid 1.2 TSI 105 KM pojawił się problem z szarpaniem silnikiem na biegu jałowym oraz "dławieniem" przy wciśniętym mocno pedale gazu w zakresie obrotów 1200-2000. Powyżej 2 tys obrotów samochód na każdym biegu przyśpiesza bez problemów. W Skodzie wymieniane ostatnio były: świece, przewody zapłonowe, cewka zapłonowa. Czyszczona przepustnica. Problem niestety pozostał. Bardzo proszę o pomoc. Może ktoś miał taki problem ? Pozdrawiam.
<mod> Uzupełnij swoją stopkę, będzie wiadomo jaki rocznik, typ silnika, ... Twój post został przeniesiony z całkiem nowej dyskusji.
Auto było podpinane do komputera ? przydałoby się pojezdzic z blokami pomiarowymi i obserwować jak zachowuje się sonda, przepływka ciśnienie doładowania i zapłon
Octavia LB |1,2 CYVA 128KM 250 Nm chip|2018 |Clever| biel Candy | Jelenia Góra Diagnostyka i naprawa VW/AUDI/SKODA/SEAT
Przestawione fazy rozrządu w związku z rozciągniętym łańcuchem powodują wypadanie zapłonów, szarpania, tak samo jak słabe korekcję wtrysków, wytarty wałek, podparty zawór co nie raz miałem w.warsztacie ale w silniku 1.4 TSI ea111.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
@DamianS - czy podany stan przebiegu jest faktyczny? Jeżeli tak - to masz praktycznie nówkę :)
Dla takiego przebiegu - trudno spodziewać się wyciągnięcia łańcucha czy tym bardziej jego przeskoczenie. CBZB były w tej kwestii już praktycznie bezproblemowe.
Witam, Temat niestety wraca po długim czasie. Wymieniłem jeszcze filtr paliwa, wymieniony regulator napięcia. Problem dalej zostaje. Przebieg jest w 100% pewny. Nie wiem, gdzie jeszcze doszukiwać się problemu.
Z czasem (tak od jakichś 220 kkm) zaczęło pojawiać się dławienie. Początkowo ASO nie było w stanie zdiagnozować problemu. Potem dokonali przeczyszczenia przepustnicy i częstotliwość dławienia znacznie zmalała. Mechanicy mówili mi jeszcze coś o nieprawidłowościach w turbinie, jako potencjalnej przyczynie…
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.