Witam, czy ktoś spotkał się z problemem zamarzajacego lewarka zmiany biegów (5 biegów) ? Jeździłem jak rozmarzlo,potem kilka dni auto stało pod chmurką i pojawił się mróz. Poprostu lewarek jakby zabetonowany. Auto zostawiam na jedynce, dlatego chwilę musiałem potrzymać go na sprzęgle na wolnych obrotach i jakoś z oporami wrzuciłem luz, ale innych biegów nie mogłem wrzucić poza 1 i 2. Pojeździłem trochę i znów auto stało kilka dni...I znowu zamarznięty lewarek. Mam 20letnią Carisma i nigdy takiego numeru mi nie zrobiła, a tu nowe auto i proszę...
Nie ukrywam, że też nigdy o czymś takim nie słyszałem. O linkach ręcznego owszem. Ale o skrzyni? A może tobie miast oleju wody do tej skrzyni nalali? ;)
Faktycznie w R są linki do dźwigni biegów. To właściwie już prawie na pewno tak jak Maciej napisał. Może niekoniecznie trzeba 2 wymienić? Choć wg etki samych linek to chyba nie kupisz. One w komplecie z lewarkiem są...
Dokładnie, są z całym lewarkiem, także chciał, nie chciał trzeba wymienić obydwie. Sama operacja wydaje się mocno skomplikowana, bo trzeba demontować cały tunel itd. Szkoda, że tak to wymyślili, ale robią to od czasów F1 co najmniej. Na pewno to są linki, bo u mnie po całonocnym postoju na mrozie -20, następnego dnia rano dźwignia pracowała bez problemu. Gęsty olej może powodować, że trochę ciężej będzie pracował lewarek i to tylko do momentu rozgrzania się silnika, ale nie że stoi dęba całkowicie.
Rapid LB | 1.2 CBZB 105KM | MY15 | Style Plus | Biel Laser | 116000 km | Sochaczew
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.