FORUM SKODA RAPID :: Wyszukiwarka Forumowa

 


Witamy na Forum miłośników Skody Rapid i Rapid Spaceback
   - usterki, opinie i Wasze wrażenia z użytkowania Rapida!

dołącz do nas!
Kto jest na forum?
  • Model: Skoda Rapid SpaceBack
    Wersja: Ambition
    Silnik: 1.2 TSI 85 KM
    Kolor: srebrny
    Wnętrze: Czarne
    Miasto: Ciechanów
    Rapid SB | 1.2 85KM | MY14 | Ambition + komfort + swing | srebrny | 120000 | Ciechanów
  • @rapidszcz Od tego jest oddzielny dział i inne tematy.
    Moj to:
    Model: Spaceback
    Wersja: Ambition MAX
    Silnik: 1.2 TSI 85km
    Kolor: Czerwień Corrida
    Wnętrze: Dynamic czerwone
    Miasto: Lublin
    Rapid SB | 1.2 CBZA 86KM | MY15 | Ambition Max + Dynamic + Pakiet na bezdroża | Czerwień Corrida | 4500km | Lublin
    • Mój: -Spaceback,  Ambition Max,1,2mpi, sreberko. Jestem z Zielonej Góry
    SB-1,2MPI +lpg,MY2015/Ambition Max/Srebrny Brilliant metalizowany/Zielona Góra
  • Witam i prosiłbym wszystkich nowych posiadaczy SKODY RAPID przy wchodzeniu na tym forum o przedstawienie swojego samochodu na przynajmniej podstawowym poziomie,tak jak to uczynił kolega powyżej @atsuki,czyli :
    Model .......................
    Wersja ......................
    Silnik ........................
    Kolor ........................
    Wnętrze ....................
    Miasto ......................
    Myślę,ze taki obraz wystarczy do zaprezentowania swojego samochodu.
    Pozdrawiam wszystkich forumowiczów !!!
    * RAPID LIFTBACK * 1,2 TSI * 86 KM * MY15 * AMBITION MAX * BEŻ CAPPUCINO *31 450 * RYBNIK *
  • Wystarczy umieścić info w stopce i po problemie...
    Rapid LB | 1.2 TSI 105KM CBZB | MY14 | Ambition Komfort | Czarny Magic perłowy | 100 tys km | Gdańsk, Mazury - "Polska Północna"