FORUM SKODA RAPID :: Wyszukiwarka Forumowa

 


Kredyt Gotówkowy w VeloBank

Witamy na Forum miłośników Skody Rapid i Rapid Spaceback
   - usterki, opinie i Wasze wrażenia z użytkowania Rapida!

dołącz do nas!
Instalacja aplikacji do obsługi systemu SmartLink
  • Masz możliwość zrobić upgrade na wyźszy Android? To może też być chwilowe rozwiązanie.
    Rapid LB | 1.2 CBZA 88kW | MY13 | Ambition Komfort | Srebrny Brilliant metaliza | 88 tkm | Katowice | Ø 6,1 l/100 km
  • Wczoraj przywróciłem ustawienia fabryczne fonu. Działa lepiej. Chyba można zrobić upgrade telefonu ale nie znam się na tym. On jest tak wiekowy, że trzeba pomyśleć o czymś nowym. Najważniejsze jest to iż udało się sparować z Rapidem.
    WP_20171128_001.jpg
    1632 x 979 - 367K
    Skoda Rapid Spaceback Style / 1.0 TSI, 110KM / MY18 / 2017 / Pakiet Komfort /Pakiet Emotion / Refelktory B-Xenon / felgi Evora 16" / SmartLink / Blue Race Metalic/40000km / Zielona Góra
  • Może ktoś wie które telefony dobrze współpracują z MirrorLink.
    Skoda Rapid Spaceback Style / 1.0 TSI, 110KM / MY18 / 2017 / Pakiet Komfort /Pakiet Emotion / Refelktory B-Xenon / felgi Evora 16" / SmartLink / Blue Race Metalic/40000km / Zielona Góra
  • A czy ktoś się orientuję czy da się dołożyć SmartLink do radia bolero i jaki byłby tego koszt?
    Rapid SB | 1.2 CJZD 110KM | MY16 | Ambition MAX | Beż Cappuccino Metalic | 90k | dolnośląskie
  • W aso 900 zł
    Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
  • @darnok Jeśli masz w radiu opcję SmartLink i komunikat, że powinieneś się skontaktować z ASO w celu zakupu kodu to tak, możesz domówić. Jeśli w radiu nie masz menu SmartLink to niestety pozostaje wymiana modułu ze schowka albo na Bolero z opcją SmartLink albo na Amundsena.
    Koszt aktywacji w ASO to nie mniej, niż 500zł (tyle kosztuje kod, a ASO dolicza jeszcze koszt aktywacji).