Temat może banalny i dla niektórych śmieszny, ale nie wiem jak zaprogramować więcej jak sześć stacji, czyli jak przejść z FM1 na FM2 czy FM3. W instrukcji nic na ten temat nie piszą. Proszę o podpowiedź ;-)
Nie trzeba instrukcji - metodą prób i błędów też do tego dojdziesz :) Na panelu przycisków drugi z lewej RADIO służy do przełączania pomiędzy trzema zakresami fal: FM1, FM2 i FM3. Po prostu - naciskasz - i na wyświetlaczu pojawia się (mały) napis FM z odpowiednią cyferką. Powodzenia w programowaniu i słuchaniu :)
Jak jeździsz "lokalnie" (po swojej okolicy) - to warto wszystkie zaprogramować. Ale jak sporo jeździsz w trasy - gdzie częstotliwości konkretnej czy ulubionej stacji są inne - to i tak będziesz żonglował strojeniem. Czyli - co komu pasuje :)
@jercen ale od czego jest AF. Ja jeździ daleko to radio i tak samo się będzie przełączało miedzy częstotliwościami. No chyba, że ulubiona stacja ma słabe pokrycie i wpadnie się w dziurę to wtedy dopiero trzeba ręcznie kręcić
RAPID LB | 1.2 TSI CBZB 105 KM @120 KM/213,7 Nm | MY15 (45 tydzień 2014) | AmbitionMAX + USB + Climatronic + Tempomat + Hak | Błękit DENIM | łódzkie
Nie wszystkie stacje radiowe mają zasięg ogólnopolski ... I czy to Swing czy Sony czy jeszcze inna firma - jak nie masz sygnału - to ani AF nie pomoże.
Radio Swing: Jeżeli naciskam (nie ma różnicy czy przytrzymuję) klawisz "<" lub ">" to wskakują losowe stacje radiowe. Jak zrobić aby stacje zmieniały się kolejno wg częstotliwości?? Jedyna opcja wg częstotliwości to kręcenie prawą gałką jak w dużym Fiacie w radiu SAFARI. Jak zrobić aby było to automatycznie? [do zmiany tylko opcja czy ma przełączać wśród zapisanych czy wszystkich(losowo)]
Rapid LB| MY 2015| CGPC 1,2 MPI| Active MAX|Biały Candy|163 tys km.| Wrocław
Co do wymiany radia na lepsze to może by rozejrzeć się w Seacie Toledo. Może oni montują coś lepszego i podeszłoby do naszego Rapida? Toledo to bliźniacze auto różni się tylko stylistyką przodu i tyłu.
Rapid LB | 1.2 MPI + lpg 75 KM cgpc | MY 2015 | Ambition MAX | biały | 333 000 km | mazowieckie
@jajaceek - proponujesz zajrzeć do Seata ... Ale co sam stwierdziłeś? Zamiast pisać takie propozycje - podejmij się sam prostego zadania - i daj zainteresowanym Rapidowcom konkretną odpowiedź. Jest fakt - że Seat Toledo jest robiony w Czechach, na tej samej linii co Rapid. Ale jakie ma wyposażenie - to już trzeba trochę pogłówkować. Pozdrawiam
Jak przeglądałem cenniki, przed podjęciem decyzji o zakupie, to z tego co widziałem Seat Toledo zwykle dostaje później nowinki od Rapida, więc pewnie najpierw nowe radia zobaczymy w Skodzie niż w Seacie. Chyba, że VAG zmieni politykę.
@jasiu24 a wg. mnie oba auta idą łeb w łeb jeśli chodzi o "nowinki" jak to nazwałeś i może nawet bardziej bym się skłaniał, że to Toledo ostatnio dostaje te nowinki. Zerknij chociaż na stronę Seata i wejdź dział Toledo. Znajdziesz informacje, że Toledo może mieć np. światła LEDowe z przodu i z tyłu, których u nas nie ma. Co do systemu audio w Toledo to jest on dokładnie ten sam co u nas, różni się tylko nazwami i ramkami z przodu oraz ewentualnie podświetleniem.
RAPID LB | 1.2 TSI CBZB 105 KM @120 KM/213,7 Nm | MY15 (45 tydzień 2014) | AmbitionMAX + USB + Climatronic + Tempomat + Hak | Błękit DENIM | łódzkie
Ledy ma już od dłuższego czasu, taka polityka VAG, że w Seacie promują LED, ale np. nie montują już Xeonów. Ale wracając do tematu, co do wyposażenia które wchodzi w Rapidzie/Toledo, to np. czujkę zmierzchu Rapid dostał w cennikach z miesiąc lub dwa wcześniej. Podejrzewam, że może za tym stać polityka skody na Polskę, tzn. skoda w Polsce o wiele lepiej się sprzedaje więc częściej odmładzają cenniki i w ogóle sporo aut zamawianych jest pod klienta. W Seacie sprzedawcy mają priorytet sprzedawać to co jest na placach u importera. Seat Toledo pojawił się poza tym później na rynku więc i lift dostanie później.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.