Dajcie juz spokój, użytkownik @misiek jak widać ma problemy sam z sobą. Płacze ze zamówił auto ze słabym silnikiem a w dodatku dla "biedaków" i z takimi teraz bedzie musiał żyć na tym forum. Ja to nie wiem co mam z sobą zrobic bo mam 4.2 i teraz jeszcze "slabiutkiego" Rapida 1.2- jak tym jeździć? W dodatku chyba tylko w nocy zeby sąsiedzi nie widzieli i nie słyszeli...... Zastanawiam sie po co sie wogole zalogował na forum...
Dobra, skończmy już personalne wycieczki, nie od tego jest to forum i ten temat, myślę że kolega po tylu delikatnych sugestiach też trochę stonuje. Każdy wyraził mniej więcej swoje zdanie, więc jak ktoś będzie chciał się dowiedzieć jaki silnik wybrać, to po odsianiu niepotrzebnych przepychanek słownych coś tam nawet wyciągnie...:-)
@misiek, @Krisjaw, @Tomcio,@protek, @Gabber84 - zamknijmy ten temat, albo niech admin zakończy to raz na zawsze. Może kiedyś przyjdzie nam się spotkać na zlocie to pogadamy o Rapidkach. ZAMYKAMY TEMAT???
Rapid LB|1,2 85 KM| MY14| Ambition| Blue Denim| 105000 km| Kraków
Jestem za.....każdy z nas ma swoje zdanie na temat Rapida. Postaram się być bardziej obiektywny i bardziej neutralny. Jak coś to mogę wspomóc informacjami bardziej technicznymi na temat części oraz ich symboliki jakby ktoś potrzebował......
Ja wybrałem 1,2TSI 110KM z 2 powodów, jak dla mnie ma wystarczające osiągi przy zupełnie przyzwoitym zużyciu paliwa a po drugie 6 bieg, co w trasach się bardzo dobrze sprawdza.
Octavia LB |1,2 CYVA 128KM 250 Nm chip|2018 |Clever| biel Candy | Jelenia Góra Diagnostyka i naprawa VW/AUDI/SKODA/SEAT
Też mi sie wydaje że 1,2TSI 110KM jest najlepszym wyjściem tańszy od 1,4 a też daje dużo przyjemności przy umiejętnej jeździe. i wrazie czego można go jeszcze podrasować do 140KM co jak na R całkowicie wystarcza żeby zawstydzić większość aut .
Rapid LB |1.2 110KM | MY17 | Ambition | Szary Quartz metalizowany | ok 2500 km | Katowice
Ja wybralem 1.2tsi 90KM poniewaz wydal mi sie jeszcze nie az tak wyzylowany ten silnik jak wersja 110KM co moze miec wplyw na zywotnosc, a nie ukrywam mam nadzieje pojedzic pare ladnych lat autkiem :) pozdrawiam
Skoda Rapid Liftback | 1.2TSI 90KM | MY17 | active MAX | beż cappucino metalizowany | Łódź
Ja również wybrałem 1.2 90 KM i wydaje mi się że jest to optymalny silnik do tego auta. Szkoda że nie można zamówić do Rapida 1.4 150 KM bo to już by było czym pojechać:) a dla mnie wielkiej różnicy pomiędzy 90 KM a 110 KM nie ma ale każdy zamawia tak jak uważa.
Różnica miedzy 90 a 110 jest w mapie powyżej 2500 obr odczuwalne w szczególnie w jezdzievna autostradzie i przy wyprzedzaniu, w mieście mało zauważalna. Dla mnie auto ma za mało Nm w stosunku do przełożeń skrzyni ( są bardzo długie) 6 bieg gdyby była moc spokojnie starczy na 230-235km/h. Przy 110KM przy wyprzedzaniu nie raz najadłem się strachu ( wcześniej miałem auto co miało 360Nm ). Wg mnie po programie na ponad 140KM zaczyna być normalnie. Jeżeli będzie 1.5tsi to VAG okastruje go programowo żeby nie było konkurencji dla innych modeli. Moze być to właśnie gdzieś ok 130KM.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
Pewnie na początku dostanie wszystkie możliwe nagrody. Pewnie upłynie z 4-5 lat zanim osiągnie w miarę bezawaryjne parametry.... Vide 1.4 i 1.2 TSi - napinacze, wypalanie tłoków w mocniejszych 1.4....
Dla spokojniejszych zostanie 1.0 TSI... ale kulawy, na 3 cylindrach
0w20 przy 35st lub 110 st oleju będzie woda,niskie opory i ekologia zabijają silniki,pewnie ma zrobić 100-150 tyś km i koniec, ceramiczne tuleje, wiec nikt napraw bloku nie przewiduje, zmiennia geometria wiec ciagla jazda na naiskich obrotach nie zalecana, zaraz zapodaja dpf od 2018r. Wiec jak cos to najpóźniej w 2017 kupować auto. Od 2018. beda już dpfy w benzynach.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.