Miałem to samo, u mnie 2013 rok produkcji ale sam musiałem lakierować bo nie robiłem przeglądów w ASO i tym samym nie mam dalszej gwarancji na perforację blach.
Rapid SB | 1.2 TSI 105 | 2013 | Ambition Max | Biała | 33kkm i ciągle rośnie | Klimontów sandomierski
Ja ostatnio zdjąłem lampki tablicy rejestracyjnej żeby zobaczyć czy nie ma tam rudej i jest delikatna korozja na rancie jednego wycięcia pod lampkę. Zgłosiłbym to do ASO, ale pewnie i tak mnie odprawią, bo nie robię już u nich przeglądów i na dodatek na własną rękę zamontowałem LED-owe lampki... Ogólnie Skoda ma z tym problem, bo czytałem najnowszy numer Auto Świat i testowali Fabię na dystansie 100 tys km i też po rozebraniu lampki cała powierzchnia styku lampki z klapą była zardzewiała...Zresztą jak wymieniałem u siebie lampki na LED to te zwykłe wyglądały słabo, a miały tylko rok.
Rapid LB | 1.2 CBZB 105KM | MY15 | Style Plus | Biel Laser | 116000 km | Sochaczew
@Maciek_1991 zauważyłeś czy w miejscu styku lampek na lakierze jest naklejona gruba folia? Ja też wymieniałem na lampki led po 3 latach i nie zauważyłem rdzy ale tą grubą folie.
Rapid SB I 1.2 TSI 105KM I MY15 I Ambition Max I Warszawa
Panowie a co w przypadku jak na lakierze pojawią się ślady do podkładu? Bo ostatnio zauważyłem dwa takie ślady (białe ślady od kamieni zapewne) , co serwis na to odpowie miał ktoś do czynienia z czymś takim? Bo pewnie standardowo będą się w serwisie wykręcać ale przy okazji przeglądu przy 30000 km zgłoszę to.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.