zgadzam się z amiskiewem!!!! 1,2 MPI jest dla normalnych ludzi za kółkiem, którzy spokojnie chcą dojechać z punktu a do b, załadować rodzinke, klamoty bobasa i cieszyć sie przyjemną jazdą fajnym autkiem...
ja czekam własnie na taki silniczek z LPG. Miałem ostatnio przyjemność jechania ze znajomym 500 kilometrów z tym silnikiem i powiem, że zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. fajnie się zbiera, fajnie prowadzi, wygodny. Oczywiście brakuje mu np na autostradzie powera, ale do spokojnej jazdy ( a taka preferuję) jest na prawdę super. I nie do zastąpienia efekt ponad 500 km na baku..:)
Prędkość na autostradzie 140 km/h to żaden problem. Na normalne dojazdy do pracy na lpg wystarczy 150 zł na 600 km (koszt lpg i benz). Samochód dla spokojnych normalnych ludzi.
A ja trafiłem nowiusienka Skode Rapid 1.2 mpi 75koni z fabrycznym LPG :) na taksówkę Warszawie... Jeżdżę od 5 dni zrobiłem pierwsze 900km... Jestem w ciężkim szoku pozytywnie :) za 80 zł 400 kilometrów... W upale non stop na klimie po mieście w korkach nie gaszac silnika w czasie postoju... By cały czas się chlodzic :) stosując się do właściwego docierania silnika czyli spokojna jazda do maks 3000 obr./min. :) wrażenie mega na plus wręcz bezcenne :) byłem sceptycznie do auta nastawiony... Szybko się z tego wyłączyłem auto jest pocieszne praktyczne wygodne dobrej jakości klienci zachwalaja jak jest cichutko i dużo miejsca z tyłu... Ogromny bagażnik 530l. Wielkie Wow...
Kilka słów o starym (nie produkowanym) silniku 1.2 MPI: Do Rapida montowany od października 2012, silnik serii CGPC,EU 5, poj. silnika 1 198 cm3 moc 55 kW/5400 obr/min. moment 112 Nm/3750 obr/min. średnica cylindra 76,5 mm skok 86,9 mm ilość cylindrów/zaworów na cylinder 3/4 st. spręż. 10,5:1 kol. zapłonu 1-2-3 łańcuch rozrządu wałek wyrównoważający
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.