Czyli szarpania z układu przeniesienia napędu i w tych sytuacjach które opisałem wcześniej (w prosty i dosłowny sposób), czyli to te które wynikają z " sprzęgania elementów czy zmiany wartości przenoszonego momentu."(sposób dla szukających lepszego) P.s. Też bym się napił. Twoje zdrowie!
Rapid LB| MY 2015| CGPC 1,2 MPI| Active MAX|Biały Candy|163 tys km.| Wrocław
@białymontaz daj koniecznie znać o efektach pracy twojego ASO. Ja też byłem z tym w ASO ale kierownik techniczny wsiadł za kierownicę, ja z boku i testowaliśmy. On twierdzi, że to jest normalne dla pracy tego silnika, że w TSI jest inaczej. Potem poszliśmy do samochodu testowego z dieslem i faktycznie też było podobnie. Ale jeśli tobie udałby się coś z tym zrobić, to też ruszyłbym z tym do innego ASO.
Rapid LB / 1.6 TDI CAYC mod 135KM / MY14 / Ambition Komfort / Czarna Perła / 142.500km / Warszawa
Skoda i tak wyda decyzje ze taka jest specyfika pracy tego modelu i nic sie nie wskora. Ja ostatnio jezdzilem fabia z tym ze TSI, nie zamienilbym rapida na to auto...
Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
Pisze trochę dla przestrogi osób wierzących że nowe auto oznacza brak kłopotów i pomoc serwisową w razie ich pojawienia się. Kupiłem rapida 31.10.2013 w wersji elegance z paroma dodatkami. Po roku normalnego użytkowania pojawił się problem z climatroniciem trwający w zasadzie do dziś dzień pomimo wielu wizyt około pięciu w autoryzowanych aso we Wrocławiu nie zlikwidowano problemu nie działającej klimatyzacji. Każda wizyta opiera się na kasowaniu błędów a nawet nie bo twierdzą że nie widzą problemu, kilka miesięcy temu "pociekły" amortyzatory tył przód, komplet dla każdego chodź troche znającego się faceta jest to ich widoczne uszkodzenie wyczuwalna jest różnica w charakterystyce jazdy chociażby nurkowanie pojazdu. Panowie z ASO stwierdzili że to "smar techniczny który wytarli i jest już dobrze". Na chwilę obecną zostały mi dwa tygodnie do końca okresu gwarancyjnego ale nie zamierzam się poddawać na pewno dam znać w jaki sposób im dopiekę ale ostrzegam przed mrzonką jaką mogłoby się wydawać nowe i bezawaryjne auto oraz uśmiechnięci i pomocni Panowie z serwisu, którzy de fakto tacy są ale tylko przy sprzedaży auta, pozdrawiam. Posiadam Skode Rapid 1.6 tdi 105 KM przebie 85 tys. km
Rapid LB| MY 2015| CGPC 1,2 MPI| Active MAX|Biały Candy|163 tys km.| Wrocław
@GrzesiekWroc znam bol ponieważ borykam sie tez z pewnym problemem który z 4 aso ktore odwiedzilem zaden sobie nie poradzil ale teraz wystepuje do sprzedawcy w zwiazku z niezgodnościa towaru z umowa potem pewnie sad, mozliwe ze nic nie ugram ale zostawić tego tez nie zamierzam, moze tez powinienes o tym pomyslec.
Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
Ja mam 1.6 tdi 90km firmowa. Mam ją dokładnie 15 miesięcy przebieg 63 tyś, jak na razie zero problemów. Mam klime manualną. Myślę że co ileś egzemplarzy może zdarzyć się jakiś jak Twój. Szkoda że skoda nie może tego załatwić jak należy skoro jest gwarancja.
Panowie, byłem ponownie w ASO z tymi szarpnięciami zarówno przy zmianie biegów jak i przy hamowaniu silnikiem i ponownemu dodaniu gazu. Zrobili wyuczenie wtryskiwaczy, cokolwiek to znaczy ale pomogło, szarpnięcia się znacznie się zmniejszyły. Szczególnie u mnie odczuwalne to było jak np. przyhamowałem na 4 biegu i ponownie dodałem gazu, szarpniecie wtedy było spore, teraz jest znacznie mniejsze, ale oczywiście takie lekkie ciągle jest:)
Rapid LB / 1.6 TDI CAYC mod 135KM / MY14 / Ambition Komfort / Czarna Perła / 142.500km / Warszawa
Inny problem... rozruch po dlużym postoju, szczególnie w zimniejsze dni, wydaje mi sie ze dlugo musze kręcić zanim zaskoczy... Jak jest u Was? oczywiście dot. 1.6 tdi. W fabi 1.4 tdi po 9 latach pali tak samo po ułamku sekundy, a w rapidzie jakoś długo to trwa. Nie pomaga verwa v power i inne Po odpaleniu bez zatrzeżeń...wszystko płynnie. Prosze o wpisy posiadaczy tdi.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.