Witam Po pierwszym upale (33ºC) również popękało mi trzecie światło STOP. ASO wymieniło je w ramach gwarancji (opisywanie, fotografowanie, czekałem na sprowadzenie z Czech 2,5 tygodnia) . W czasie ostatnich upałów tj. 7 sierpnia znów na lampie pojawiło się jedno pęknięcie od wewnątrz. 9 sierpnia było już 5 pęknięć. Wczoraj zgłosiłem to w ASO. Przyjęli i zamówili nowe światło. Czekam.
Witam ja dziś zauważyłem dokładnie taki sam problem podjechałem do ASO i usłyszałem że to moja wina bo były już mrozy i na pewno jeździłem z letnim płynem co oczywiście jest nieprawdą więc będzie odmowa naprawy gwarancyjnej. Sam nie wiem kiedy to się stało może podczas upałów ale dziś to zauważyłem przez przypadek bo było pierwsze skrobanie:(. Mój błąd że nie zaglądam codziennie na wszystkie najdrobniejsze elementy czy przypadkiem się nie zepsuły?. Nie chcę jeździć z takim uszkodzeniem więc zamówiłem część w ASO i umówiłem się na wizytę. Dzięki wam poczytałem że to chyba problem wady producenta. Zadzwoniłem do serwisu i powiedziałem o tym co od was przeczytałem i serwisant stwierdził że wymienią mi bez kosztów wyślą pytanie do centrali ale jak będzie odmowa to wówczas będę musiał zapłacić 275zl. Za część i wymianę. Poczekamy zobaczymy.
Dolman81 jak pojedziesz do ASO to każ najpierw serwisantowi który wcześniej z tobą rozmawiał żeby się puknął młotkiem w głowę ale tak porządnie a jak nie to ty mu przywal, bo taki tekst to może sobie blondynce wcisnąć. Pomyśl co ma wspólnego letni płyn z pękaniem plastiku na obrzeżach światła??? Mając letni płyn najwyżej rozszczelnisz wężyki odprowadzające i może pęknąć dysza spryskiwacza i nic więcej. Także takie wytłumaczenie to zbycie klienta, gdyby na mnie trafiło to ten serwisant pożałował by tego że ze mną w ogóle rozmawiał. Patrząc na te lampy to woda faktycznie możne powodować te uszkodzenie ale nie ta ze spryskiwacza tylko ta z opadów atmosferycznych, spłynie pod dolna krawędź i zamarznie miedzy karoserią a plastikiem powodując takie pęknięcia dolnej krawędzi stopu.
Też mnie to zdziwiło Ja pojechałem na pewniaka że zobaczą i wymienią na gwarancji. Ale. Było inaczej dobrze że jesteście i wystarczyło że powiedziałem mu o tym co napisaliście i od razu zmienił zdanie że wyśle zlecenie gwarancyjne Jadę 14tego na wymianę dam znać czy "fachowiec" uzna gwarancję bo jak to stwierdził on tu się zajmuje gwarancjami a fora go nie interesują
Wczoraj podczas wymiany oleju w ASO zgłosiłem również pękanie obudowy światła stop które zauważyłem parę dni temu, serwisant porobił fotki a po wyminie oleju powiedział że światło już zamówione i będzie wymienione w ramach gwarancji bez żadnego ale. Osobiście podejrzewam że ta usterka wynika nie tylko z zamarzającej wody miedzy obudową a spoilerem ale tez z za malej ilości pianki amortyzującej i częste korzystnie z bagażnika powoduje pekanie tej obudowy a ja często otwieram bagażnik.
Niestety mnie czeka już druga wymiana światła stop. W zeszłym roku było wymieniane, a teraz sprawa się powtarza. Wszystko fajnie póki auto jest jeszcze na gwarancji, ale co potem? Mam co roku płacić za nowe światło? Będę walczył z ASO o uznanie tego jako wada fabryczna.
Dzień Dobry, Może odświeżę temat. Przedwczoraj w ASO po raz TRZECI wymieniono mi dodatkowe światło STOP. Auto jest jeszcze na gwarancji (rok prod. 2014 koniec roku) więc nic nie zapłaciłem. Jak wrócę z wyjazdu służbowego idę do rzeczoznawcy w PZMocie. Bo jak minie gwarancja to nie chcę płacić co roku około 350 zł za światło i wymianę. Bo to nie moja wina, że światło pęka... z powodu niewiadomego ;-) Pozdrawiam Robert "Freshforgh"
Rapida SB | 1.2 TSI 105KM | MY14 | Ambition | Srebrny | 65Kkm | Polska
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.