We wszystkich serwisach w twojej okolicy nie ma miejsca w miare od reki ? Daj sobie spokoj z plakami. Umow sie do serwisu i nie sprawdzają. Cos niedomaga skoro ciezko pali. Proponuje zaczac tankowac na Statoilu.
tankuje na różnych stacjach, i to nie jest wina paliwa ponieważ to nie jest jednorazowy przypadek...wczesniej też czasem po 20 sek odpalał, już był podłączany w aso...teraz w zwiàzku z niższa temp. jest katastrofa, po 15 razie... podejrzewam błachostkę typu niedomknięty wtyk jakiegos czujnika...lub świece żarowe, choć kontrolka ładnie znika...
ten sam problem. 1,6tdi 90km nie pali trzeba go kręcić z 15 razy odpali i już można zgasić i kręci od strzału kluczykiem. tak jak już ktoś pisał jak było 2-4 stopnie ciepła palił za 2razem. w firmie mamy około 40 takich aut i już słyszałem o 5 takich samych przypadkach. Moje wstawiłem wczoraj do serwisu o 18 żeby im przemarzło. od 9 grzebią i nie wiedzą do tej pory co mu jest. Koledze w szczecinie na odczepne w serwisie powiedzieli że jest za mały prąd rozruchowy.
A mój przy tych mrozach odpala bez żadnych problemów:)
@mskrapi1980 Jak by tak było, że 75, 90 i 105 niczym się nie różniły to nikt by 105 nie kupował bo w sumie po co jak można kupić tańszą 90 i zrobić program. Myślę, że jest to kwestia turbiny w 105 jest inna niż 90.
Rapid LB / 1.6 TDI CAYC mod 135KM / MY14 / Ambition Komfort / Czarna Perła / 142.500km / Warszawa
Kolego such_26 i co zlokalizowali przyczynę? Jutro zawożę autko w piątek będą grzebać, tylko już trochę cieplej więc mogą się wymigać znowu, twierdząc że zero błędów itp... Mi już jak wspominałem wcześniej pod koniec list się coś nie podobało...a teraz gdyby nie roczny akumulator to tylko laweta...
@dodan turbo jest takie samo. Z 75,90,105 robisz 130 i okolice 300Nm. Po chipie niestety tracisz gwarancję, ASO ma możliwość sprawdzenia czy autko było "dłubane"
moje auto dalej w serwisie. mają się dzisiaj odzywać. Z tego co zrozumiałem jest to problem z źle wyizolowanym przewodem paliwowym i w całej Polsce w serwisach pojawiło się kilkadziesiąt aut.
@supermajku jeśli pytasz jak mogą to sprawdzić to sprawa jest bardzo prosta. Serwisy ASO podłączając auto i przechodząc online mają możliwość uruchomienia narzędzia do wykrywania tuningu. I nie chodzi tylko o licznik ilości programowań.
z paliwem to muszą pierwsze wziąść próbkę z baku do labolatorium i udowodnić Ci że zatankowałeś lipe, poza tym skoro wymienili wtryski to co gdyby to paliwo to powinno palić, poza tym jakość paliw w PL nie jest taka zła. U mnie zdiagnozowali awarię sterownika świec żarowych, tak na 99%. Część będzie we wtorek
Kontrolka zachowywała się normalnie, czyli zaświecała się i gasła w tempie w zależności od temp.
Najłatwiej im powiedzieć wina paliwa... Przecież jest jeszcze filtr paliwa który po rozcięciu może nam przybliżyć jakość... W fabii 1.4 tdi na pompowtryskach, które też są wrażliwe na jakość paliwa zrobiłem 140 tyś na jednym filtrze, wymieniłem...ale pewnie jeszcze by pojezdzil na nim... a tankowałem ja głownie na auchanie i co,? nic sie nie działo... fabia ma 209 tys i jezdzi dalej zero problemow zero padnietego turbo zero usterek...
Akurat w dieslu filtr paliwa odseparowuje też wodę. Są takie w których to się spuszcza lub należy je wymieniać bo są jednorazowe. Benzyną to i 250 tys zrobi ale to co innego.
Rapid LB| MY 2015| CGPC 1,2 MPI| Active MAX|Biały Candy|163 tys km.| Wrocław
@mskrapi1980 nie sądzę, żeby różnica była tylko w oprogramowaniu, myślę że turbo jest inne tak samo było w Octavi, te z mocniejszymi silnikami miały większą turbinę.
Rapid LB / 1.6 TDI CAYC mod 135KM / MY14 / Ambition Komfort / Czarna Perła / 142.500km / Warszawa
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.