Witam,mam fabrycznie założone na swoim Rapidzie właśnie opony NEXEN i mogę je śmiało polecić,dobrze się jezdzi na nich,a co do głośności to do 140 km/h są w miarę ciche- tak więc ze swej strony polecam,ale może ktoś jeszcze sie wypowie na ich temat po dłuższej eksploatacji i przebiegu.
* RAPID LIFTBACK * 1,2 TSI * 86 KM * MY15 * AMBITION MAX * BEŻ CAPPUCINO *31 450 * RYBNIK *
yunior81 co będą Nexeny do 15 ? Ja mam je u siebie, jakoś na początku byłem sceptycznie nastawiony choć komentarze na necie mają bardzo dobre , przy przekładaniu z zimówek gość który zakładał zasiał we mnie niepewność że to chińczyki itd. Lecz ja złego słowa nie powiem na nie , na mokrym na suchym wszystko w jak najlepszym porządku . Głośnej pracy też nie słychać . Więc ja też polecam .
SB| 1.2 TSI | 2015 | Ambition Max | Beż Cappucino | 29000 | DWL
Ja mam u siebie Nexeny i też entuzjastycznie do nich nie podchodziłem ale rozmawiałem przy zmianie z wulkanizatorem, ktory też je ma na swoim R i bardzo je chwalił. Przejechał już ok. 20kkm.
Rapid LB|1.2 TSi 90 KM|MY16|Ambition Max|Biel Candy|20500 km| Praszka
@Javka zmień wulkanizatora (bez komentarza). NEXEN to opony Koreańskie, a nie Chińskie. Na takich oponach także opuszczają z fabryki nowe auta Koreańskie.
Rapid SB I 1.2 TSI 105KM I MY15 I Ambition Max I Warszawa
konry, tak Nexen jest południowokoreański ale fabrykę ma też w chinach i najczęściej z chińskich fabryk oponki mają dostawcy a z koreańskich idą na pierwszy montaż do fabryk samochodów koreańskich.
@pawelkoralus koła większe o 3cm... daj znać jak się sprawdza ten rozmiar w codziennej eksploatacji... 185/60/15 vs 205/55/16 - różnica śr. 28,9mm (4,57%) i prędkości (52.29 km/h • 104.57 km/h • 156.86 km/h)
Komfort może i jest ale w razie jakichś kłopotów na drodze ubezpieczyciel może nie wyplacic kasy z odszkodowania lub je drastycznie obniżyć albo nawet możesz stać się sprawca zdarzenia. Panowie pierwsze co robią to fotki uszkodzeń a od razu potem opon z pomiarem ilości bieżnika a dopiero dalej badają grubość powłoki lakiernicze itd. Także widzę że lubisz ryzykować a żona pewnie nieświadoma że z tych opon mogą być kłopoty
Rick przesadzasz. Właśnie też będę zmieniał na 205/55/16. Swoją drogą takie opony są tańsze nawet o 100zł. Poproszę o zdjęcie jak takie koło wygląda i wypełnia wnękę.
Rapid LB| MY 2015| CGPC 1,2 MPI| Active MAX|Biały Candy|163 tys km.| Wrocław
@supermajku, niestety ale procedura rzeczoznawcy jest taka sama w przypadku kolizji jak i wypadku. Sąsiad uszkodził mi drzwi, chamsko otwierając swoje, w związku iż nie złapałem go za rękę zgłosiłem szkodę z AC. Procedura była śmiesznie długa i sporo było rzeczy, które sprawdzał. Jedną z nich były opony a konkretnie marka, DOT, głębokość bieżnika, rozmiar. Jak się zachowa rzeczoznawca w przypadku braku homologowanego rozmiaru opon, możemy tylko gdybać. Tak czy inaczej, może mieć pretekst aby się przyczepić w takiej czy innej formie w konkretnej sytuacji. A to, jak się nam jeździ na takim czy innym rozmiarze, będzie miało drugorzędne albo "ostatniorzędne" znaczenie dla niego ;)
Ja tu nikogo nie chce straszyć tylko piszę jaka jest rzeczywistość, TU wykorzysta każde Wasze zaniedbanie lub odstępstwo od zalecanych rzeczy po to aby nie wypłacić kasy. lukasz13 masz racje w takiej sprawie wygrasz ale męcz się z nimi 1-2 lat po sądach dziękuje za takie atrakcje. Jednak jak samochód będzie w ruchu a ty na niezalecanym ogumieniu to jesteś traktowany jak gość na letnich oponach w zimie i to na twojej głowie w sądzie będzie udowadnianie że opony nie zawiniły a takie testy kosztują. Stosowanie czegoś co producent nie zaleca jest jak proszenie się o kłopoty. Lepiej być mądrym przed szkodą niż po szkodzie ale wybór należy do każdego z Nas ja tylko staram się uświadamiać jakie mogą być konsekwencje oparte często na własnych doświadczeniach lub bliskich. Sorry za OT. Wracając do tematu zaczynam 2 sezon na Bridgestone ER 300 i jest rewelacyjna poprawa własności jezdnych auta z 15-tek zimowych na 16-tki letnie tylko spalanie skoczyło powrotem w górę.
@Rick Ja tylko piszę o tej konkretnej sytuacji. Pojazd w ruchu to już zupełnie inna sprawa, a wiadomo do sądu nikt chętnie nie chodzi, na czym korzystają towarzystwa.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.