Koledzy i koleżanki - czy ktoś może wymieniał pas przedni w Rapidzie? Chodzi mi o tzw "telewizor" podtrzymujący całą chłodnicę. Część o którą mi chodzi zaznaczona na obrazku na czerwono. Jak myślicie czy to sporo zabawy i czy da się to zrobić samemu ?
Jest to do zrobienia w jeden dzień roboczy. Ważne aby mieć pożądne narzędzia. Mi wymienili przy szkodzie. Ogólnie wszystko trzeba odkręcić. Sporo klocków lego.
Rapid LB| MY 2015| CGPC 1,2 MPI| Active MAX|Biały Candy|163 tys km.| Wrocław
Byłem na przeglądzie i powiedzieli mi że jest pęknięty. Pokazali mi też zdjęcia i jest ryzyko że strzeli do końca, a jak dobrze zrozumiałem to on trzyma całą chłodnicę co prowadzi do większych problemów. Oczywiście ASO kosmiczne kwoty zaproponowało za naprawę, a z AC nie opłaca mi się zgłaszać szkody, bo składka wzrośnie mi na tyle, że jest to nieopłacalne. YUNIOR81: OI? Możesz rozwinąć skrót? Czy żeby zrobić to samemu potrzeba jakiś dodatkowych części?
<mod> Ponieważ Skoda ma nazwy swoich modeli rozpoczynające się na różne litery, łatwo jest stosować domyślny skrót: F-Fabia, R-wiadomo, ponieważ Roomstera nie ma w ofercie, O-Octawia, S-Superb, Y-Yeti, C-Citigo, K-Kodiak. Do tego rzymska I, II lub III w zależności od wersji.
OI- Octavia 1. Podstawową walizką narzędzi z Covala robi sie to bez problemu. Musisz rozeznać temat, czy bedzie trzeba odciągnąć czynnik z ukladu klimy i wodę z chlodnicy. Dla komfortu pracy przyda się druga osoba do pomocy. Ogolnie żadna filozofia. Najwiecej zabawy jest przy składaniu, zeby przerwa między elementami wyszła równa.
Lepiej wymienic na fabrycznie nowy, oryginalny element. Potem ktos powie przy zakupie, ze był dzwon itd. Robota żadna a w razie W wszystko jest jak w oryginale.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.