Taa na ich koszt, na bank mu za niego zaplaca. Jest taka opcja diagnozowania auta w ich centrum w Poznaniu. Jesli tam stwierdza ze usterka ktorej aso nie widzi jednak istnieje to zdiagnozowanie i naprawia jest w ramach gwarancji, ale jesli stwierdza jej brak caly koszt ponosi zlecajacy czyli my. Przynajmniej takie info otrzymalem kiedys w serwisie
Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
jak tylko robi się ciepło wraca problem, można smarować smarem w sztyfcie tak polecanym tutaj ale nie na długo to pomaga, wcześniej miałem 3 inne auta i nigdzie nie trzeszczały uszczelki w drzwiach, widocznie Rapid jest bardzo giętki :)
Rapid LB | 1.2 TSI 105KM | 2013| MY14 | Srebrny | 46 tys | Poznań
Ale to nie uszczelki są ponoć naszym problemem. Takie info w odpowiedzi z BOK: "...Zwrotnie otrzymaliśmy stanowisko ww. Partnera Serwisowego, iż po dokładnym zapoznaniu się ze stanem Pana samochodu oraz autami porównawczymi dostępnymi w serwisie stwierdzono, iż niepokojący Pana dźwięk jest emitowany przez zamki drzwi przednich. W opinii ww. serwisu zjawisko to jest wynikiem aktualnego stanu techniki, w związku z powyższym wymiana zamków jest bezcelowa..." Teraz można się zacząć śmiać, bo takie tłumaczenie to tylko do kabaretu się nadaje ;)
Rapid LB | 1.2 TSI 105 KM | MY2015 | Ambition MAX | Blue Race | 17k
Jak zamki trzeszczą? Zamki czy zawiasy? A zamki trzeszcza bo są nie przykrecone? Nie kumam tego, to są technologiczne takie zamki jak szły od Golfa v w gore i tam nic nigdy nie trzeszczalo.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
to taki dźwięk: https://www.youtube.com/watch?v=7tV0Wr9tQc4 btw. po deszczu te mechate uszczelki są mokre(tak ma być? nic dziwnego, że to smarowidło się wypłukuje) i wtedy w aucie jest cicho ;)
Rapid LB | 1.2 TSI 105 KM | MY2015 | Ambition MAX | Blue Race | 17k
Po jednej wizycie w ASO w sprawie trzeszczących uszczelek, pomogło do pierwszych deszczy. Niczym ich nigdy nie myłem, pewnie deszcz i myjnia automatyczna wypłukały ten magiczny preparat. Nie chcąc tracić kilku godzin na kolejną wizytę, zastosowałem preparat na bazie silikonu (ja akurat kupiłem w sztyfcie) i od dwóch dni upragniona cisza. W moim przypadku trzeszczą głównie te mechate. Można to sprawdzić nawet siedząc w aucie i dociskająć szybę/drzwi. Zobaczymy na jak długo wystarczy bo zabiera to radość z jazdy. Swoją drogą, XXI wiek, ludzie szukają życia na innych planetach, kilkaset lat od produkcji pierwszego pojazdu a w Skodzie cofnęli się w rozwoju montując takie "coś". Przecież kiedyś ktoś już wymyślił dobrze sprawdzające się uszczelki. Po kiego ... "poprawiali" coś, co działało?
Rapid SB | 1,2 130 km (box) | MY16 | Ambition Max | Blue denim | 40 000 km | Trójmiasto
Pocieszenie marne. Jak zapewne każdy z Nas, jeździłem sporą ilością aut ale dopiero w Rapidzie na coś takiego trafiłem. Więc albo wszystkim innym markom się wyciera albo w Skodzie montują feler i nie potrafią się do tego przyznać i poprawić. Poza tym, nie widziałem jeszcze auta z wytartym do blachy lakierem w tym miejscu.
Rapid SB | 1,2 130 km (box) | MY16 | Ambition Max | Blue denim | 40 000 km | Trójmiasto
VW Passat B6 po 100 tyś km.uszczelki wysyarly lakier do gołej blachy, w Pasacie B7 juz jest mechate, Clio II miałem zwykłe tez trzeszczały od początku a po 50 tyś km jazdy.miejskiej w miejscu styku z karoseria nie było juz lakieru. U mnie w azdnym aucie mechate nie trzeszczą, wine ponosi bardziej mniejsza sztywnosc karoserii. Bardziej mnie wkurza w tym aucie powyżej 160km/h rozne gwizdy powietrza, musiałem rozbierać wszystkie drzwi i zrobić po swojemu teraz cisza jak na auto przystało.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
Rozumiem, ja akurat robię 90% przebiegu miejskiego na tą chwilę więc o problemie gwizdów nie mam pojęcia bo nawet jak jadę jakąś drogą szybkiego ruchu to nie osiągam takich prędkości. W mojej firmie jest też kilka Rapidów i mimo znacznie większego przebiegu niż mój, to skrzypienie nie jest tak dokuczliwe ale również nie ma gwizdów przy wyższych prędkościach. Wychodzi na to, że co partia produkcyjna to inne przypadłości. Natomiast w mieście non stop się skręca, co chwilę próg zwalniający a więc co chwilę skrzypienie w moim. Może ten sztyft wolniej będzie się wypłukiwał. W ostateczności można próbować na własną rękę w którymś momencie dopasowywać jakąś inną uniwersalną mechatą uszczelkę.
Rapid SB | 1,2 130 km (box) | MY16 | Ambition Max | Blue denim | 40 000 km | Trójmiasto
Mój sposób: !. Na mechate uszczelki (te znajdujące się na krawędzich drzwi) - preparat Wurth Silikon Spray. 2. Wnęki drzwi w miejscu kontaktu z mechatą uszczelką - przecieram woskiem na mokro w sprayu (producent dowolny) Działa na kilka tygodni.
Rapid SB | 1.0 TSI 81 kW (110 KM) | MY18 | Style |Błękit Race Metalizowany | 67 000 km | Gorzów Wlkp.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.