Postanowiłem, ku przestrodze oraz bo się zobowiązałem, przedstawić moją przygodę z tym sklepem.
Od pewnego czasu nosiłem się z zamiarem zakupu nowych opon. Ostatecznie pod koniec kwietnia opony zamówiłem w "logistykaopon.pl" - mieli najlepszą cenę. Opony przyszły po dość irytująco długim czasie. Gdybyż na tym się skończyło to, znając siebie, rozeszło by się po kościach i tyle. Jednak do tego opony przyszły prawie zgodne z zamówieniem. Prawie, bo miały być wyprodukowane w tym roku a przyszły zeszłoroczne. I to przeważyło. Postanowiłem wystawić na opineo nie całkiem pochlebną opinię. Pozwolę sobie ją zacytować:
Pierwszy zakup opon w tym sklepie. 1. Przesyłka. Opony zamówione 25 kwietnia dotarły do mnie 14 maja (!). Choć zlecenie dla przewoźnika wystawiono 9 maja (!) to nie otrzymałem informacji o nadaniu numeru listu przewozowego. Dopiero 11 maja uzyskałem je w odpowiedzi na maila z pytaniem o termin dostawy. Na uwagę zaś, że wysyłka po 14 dniach od dnia zamówienia (płatności) nie kwalifikuje sklepu do kategorii "sprawny sprzedawca" otrzymałem odpowiedź: "Staramy się jak najszybciej realizować zamówienia, natomiast niestety nie mamy wpływu na czas realizacji na magazynie wysyłkowym." Nasuwa się pytanie: co to za firma, która nie panuje nad swoim magazynem? 2. Zgodność z ofertą (i informacją handlową). Jednym z istotnych dla mnie aspektów była data produkcji opon. W związku z tym, że na stronie takiej informacji brak wystosowałem 24 kwietnia 2018 r. mailowo stosowne zapytanie. Tego samego dnia otrzymałem odpowiedź: "Jeśli chodzi o datę produkcji na dzień zapytania jest to rok 2018, fabrycznie nowe, 5 lat gwarancji.". Następnego dnia (25.04) złożyłem zamówienie. Data produkcji dostarczonych opon: 2017 (listopad). Odpowiedź sklepu na prośbę o wyjaśnienie: "Dostarczone opony są oponami fabrycznie nowymi, z gwarancją na okres 5 lat liczoną od daty zakupu. Stany magazynowe zmieniają się codziennie. Opony są przechowywane w magazynach Producenta tak, iż w żaden sposób nie tracą na swojej wartości. Opony zostały dostarczone zgodnie z regulaminem, który został przez Pana zaakceptowany przed dokonaniem zakupu." Wiem, dwa miesiące to niewiele. Jednak 2017 to nie 2018 - czy to celowe wprowadzanie w błąd? Reasumując - nie polecam.
Ocena ogólna 2,25/5 - wcale nie taka najgorsza. Widziałem surowsze. I teraz gwóźdź! Sklep natychmiast po wystawieniu opinii wszczął procedurę jej reklamacji. Ma prawo... Ale to, co w niej zaczęli do mnie wypisywać wprawiło mnie w osłupienie! Poczytajcie zresztą sami...
Powiem Ci @van_daal że takich cudów jeszcze nie widziałem.Brałem ich pod uwagę,całe szczęście znajomy mnie ostrzegł przed nimi.Kupilem w firmie Stanfex.3maj się!P.s elegancko ich wypunktowałeś;)
Oczywiście że zostały! Tak jak napisałem są z listopada więc nawet pół roku nie mają. Gdyby zabrali, to prawdopodobnie na zwrot kasy czekałbym kolejne 3 miesiące albo i lepiej. Niektórzy tak mieli...
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.