Witam serdecznie, czy ktoś z Was miał taki problem z salonem? Kupiłem auto na wyprzedaży rocznika - auto zostało mi wydane w dniu 9.11.2017r. (faktura z dnia 8.11.2017r.) Po pół roku udałem się na wymianę serwis olejowy po którym otrzymałem wydruk z systemu skody gdzie data wydania auta to 30.05.2017, a gwarancja zamiast do 9 listopada 2019r. jest do 30.05.2019! Skontaktowałem się z salonem, który mówiąc kolokwialnie olał mnie, twierdząc, że posiadam gwarancję u nich w salonie i mogę gwarancyjne serwisować auto u nich. Prowadziłem długą korespondencję z nimi, która do niczego nie doprowadziła (nie chcę Was tutaj zanudzać całą tą korespondencją, na życzenie mogę podesłać emailem). Odrzucili moje argumenty: 1) chcę sprzedać auto, nabywca z Suwałk nie będzie przecież jeździł do Wrocławia z naprawą gwarancyjną 2) co z gwarancją w UE? - Twierdzą, że gwarancja jest tylko w Polsce.
Za nic nie chcą zmienić zapisku w systemie elektronicznym Skody. Importer z Poznania umywa ręce, klasyczna spychologia niżej - na salon. Domyślam się, że aktywowali samochód, bo stał na placu, a brakowało im parę samochodów do planu sprzedażowego. Według mnie jest to klasyczne oszustwo z którego ten salon sobie bimba - nawet nie powiedzieli przepraszam. Zaproponowałem ugodę, jakieś rozwiązanie nie wiem serwisowe, finansowe dla mnie - nic się nie wypowiedzieli. Miał ktoś podobną sytuację, coś możecie doradzić? Ma ktoś może namiary na producenta w Czechach? Czy można do nich napisać po polsku? Krzysztof
Rapid SB | 1.2 CJZC 90 KM | MY17 | Ambition MAX | Czerwony RIO metalizowany|| 67 000 km | Wrocław
Mam podobnie. Czyżby salon Tmt? Tyle, że ja mam wbitą datę jeszcze wcześniejszą, tj. luty, a I rejestracja byla zrobiona w czerwcu. Dyskusja dokładnie o tym samym, czyli o niczym. Kierownik salonu odpisał mi jedynie ze gwarantem jest ich salon i mogę u nich robic serwisy. Ja natomiast miałem pytanie, co w sytuacji gdy coś się stanie w trasie. Auto ma skodowy assistance, ale naprawic bede mial za swoje? Odpowiedź była, ze inny salon ma do nich dzwonić i oni potwierdzą, ze auto ma gwarancje. Dodatkowo próbowal ściemnić, że gwarancja jest tylko na Polskę, a na dowód tego wysłał mi regulamin dotyczący czesci, tak, czesci. Skorzystalem z sugestii tego tez kierownika i udałem się do innego salonu na sprawdzenie kompresora klimy. Auto oczywiście obsłużone poza gwarancja, a faktura chyba poszła do macierzystego salonu, bo ja nic za robotę nie placilem, ba nawet żadnego papieru nie dostałem, że auto u nich było. Na szczescie do Wrocławia nie mam daleko, auta sprzedawać nie mam zamiaru, a do listopada nie daleko, ale to widac chyba u nich norma.
Oczywiście, że salon TMT. Widzę, że nie jestem jedynym przez nich oszukanym, a jest takich osób więcej.
Drogi kolego @bonku, a nie razi Cię to, że oszukano Cię w perfidny sposób?
To jest oszustwo z art. 286 par 1 kpk.
Proszę oto dosłowny cytat z gwarancji zawartej w książce serwisowej: „Początek okresu gwarancyjnego to dzień, w którym partner handlowy ŠKODA przekazuje przy zakupie nowy samochód pierwszemu nabywcy. Partner ŠKODA musi wstawić tę datę do systemów producenta samochodu oznaczonych numerem identyfikacyjnym pojazdu.”
„Z gwarancji ŠKODA można skorzystać u każdego, dowolnego partnera serwisowego ŠKODA.”
“Jeżeli samochód ŠKODA został zakupiony u partnera handlowego ŠKODA w kraju należącym do Europejskiego Obszaru Gospodarczego (kraje Unii Europejskiej, Norwegia, Islandia i Liechtenstein) lub w Szwajcarii, roszczeń wynikających z gwarancji ŠKODA można dochodzić również u partnerów serwisowych ŠKODA w każdym z tych krajów”.
Przed kupnem auta byłeś dla nich "królem złotym", a teraz traktują Cię jak namolnego "wariata".
@bonku, usłyszałeś chociaż "przepraszam" z ich strony?
Rapid SB | 1.2 CJZC 90 KM | MY17 | Ambition MAX | Czerwony RIO metalizowany|| 67 000 km | Wrocław
Ten sam problem, tylko że z salonem Seata w Gdańsku. Sprawę udało się uregulować, ale trwało to pół roku - trudno zliczyć maile i telefony do salonu, kierowników sprzedaży, centrali w Poznaniu.
Toledo IV | 1.2 TSI 90KM | MY16 | Reference | Corrida Red | 13000km | Gdynia
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.