Hmmm - o tym nie pomyślałem. Taki info znalazłem na stronie jakiegoś klubu vw polo. Szwagier zamówił na alle... instalację również do polo i zrobili mu z diodą. Ja w każdym razie diodę dołożyłem, jeśli nawet nie pomoże to na pewno nie zaszkodzi :) Tempomat gada, teraz tylko trzeba żonę nauczyć z niego korzystać. Koszt dołożenia tempomatu w moim przypadku:
Manetka - 129 pln - 6RA953501L BCM - 100 pln - 7H0 937 090 Kabelki - 0 pln - z odzysku ze starego zasilacza ATX od komputera Piny - 0 pln - z odzysku z zakupionej manetki Lutowanie, montaż elementów, przeprowadzenie instalacji, kodowanie sterowników - 0 pln - no może trochę własnego czasu.
Łącznie 229 pln, a w zasadzie mniej, bo BCM jeszcze do kilku tematów się przyda, i manetka z TRIP'em też przy okazji zastąpiła zupełnego golasa, który był tam fabrycznie.
Dzięki za odpowiedzi i bardzo dobrą instrukcję zmontowania tego wszystkiego do kupy (kol. Velson).
Wg wszelkich informacji z Internetu nie ma różnicy jaka marka. Różnica może się pojawić w wersji sprzętowej i oprogramowaniu danego modułu. Zanim udało mi się dopasować obecnego BCM'a, zamówiłem 2 szt. w wersji 6R0937088F i oba nie działały. 3 podejście - 7H0937090, i zaczęło trochę gadać, a po przerobieniu instalacji jest już prawie wszystko ok.
@maca159 Byly wypadki gdzie zablokowal sie tempomat. Pytałem w kilku serwisach Co oznacza "zablokowany tempomat"? Finalnie mam założony działający tempomat (sam w nim nie dłubałem). Przy zakładaniu wyszło parę kwiatków jak dziwne piny w jednostce sterujacej silnikiem, przy okazji wyszło, że sterownik to HTP a nie MPI. BCM z Polo - z konfiguracja było trochę rzeźby, ale wszystko działą tak jak powinno :)
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.