Ciężko powiedzieć. Na pierwszy rzut oka wygląda tak samo jak u mojej niedawno sprzedanej skodzie z 2003 roku wersja elegance (full skóra). Najlepiej zaczerpnąć informacji w ETKA.
przymiarzałem to mocowanie z ovtawki 1 i golfa do rapida. Niestety nie pasuje, jest inny rozstaw otworów montażowych :( tez szukam jakiegoś podłokietnika w niedrogiej cenie, ale nie chce żadnego uniwersala..
Cześć, czy jest możliwe zainstalować podłokietnik samemu lub w tym celu dać do warsztatu? Chodzi o to, że złożyłem już zamówienie na Rapida i zapomniałem właśnie o podłokietniku. Kupuję wersję podstawową active i tam tego nie ma. Przy okazji witam wszystkich rapidowiczów:)
Oryginalny podłokietnik założysz/zdemontujesz sam. Nie ma z tym problemu. Jakiś inny podłokietnik będziesz musiał dopasować. Na Alle... są oferty prawie nowych podłokietników z R. Warto się zastanowić nad takim rozwiązaniem. Będzie pasował bez żadnych dodatkowych mechanicznych zabiegów. Pozdrawiam
Nie wiem czy zauważyliście ale obecnie produkowane Rapidy (nie wiem od którego tygodnia) mają podłokietnik z przodu taki sam jak nowa Fabia 3.
Wpadło mi to w oko na wizualizacji środka auta w kofiguratorze i po tym zwróciłem też uwagę na zdjęcia Rapidów z salonu w Paryżu. Tam wyraźnie widać, że są nowe podłokietniki. Stare były obłe na końcu, były praktycznie takie same jak w Golfie IV, Fabii I i II, Octavii I czy Roomsterze. Ten z konfiguratora i zdjęć jest kanciasty jak ten z Nowej Fabii.
RAPID LB | 1.2 TSI CBZB 105 KM @120 KM/213,7 Nm | MY15 (45 tydzień 2014) | AmbitionMAX + USB + Climatronic + Tempomat + Hak | Błękit DENIM | łódzkie
A chociażby Rapid SB Monte Carlo z Paryża czy rzut z góry na środek Rapida z konfiguratora. Być może i my takie już dostaniemy. Dla porównania wrzucam jeszcze zdjęcie ze środka F3.
Rapid_SB_Monte.jpg
1280 x 850 - 155K
Rapid_konfigurator_gora.jpg
760 x 640 - 213K
Fabia3.jpg
740 x 493 - 79K
RAPID LB | 1.2 TSI CBZB 105 KM @120 KM/213,7 Nm | MY15 (45 tydzień 2014) | AmbitionMAX + USB + Climatronic + Tempomat + Hak | Błękit DENIM | łódzkie
@kros masz racje jest krótszy i trochę te zawiasy szpecą po za tym to wygląda nowocześniej niż ten stary. Teraz jak to porównałeś zastanawiam się czy osoby niskie, mające krótkie ręce nie będą miały problemów aby dosięgnąć biegów czy kierownicy jak położą rękę na podłokietniku. Pamiętam jak testowałem przez parę dni O3 i dałem siostrze pojeździć to pomimo całkowitego wysunięcia podłokietnika do przodu nie sięgała do gałki zmiany biegów.
A może go skrócili ze względu na to, często ludziska narzekali, że jak jest opuszczony to jest problem z użytkowaniem ręcznego.
W każdym razie na pewno go wsadzili ze względów oszczędności, bo po co produkować dwa podłokietniki jak można jeden do kilku aut.
RAPID LB | 1.2 TSI CBZB 105 KM @120 KM/213,7 Nm | MY15 (45 tydzień 2014) | AmbitionMAX + USB + Climatronic + Tempomat + Hak | Błękit DENIM | łódzkie
@marcinzolnierz7 tak dla wyjasnienia dla ciebie, rapid nie jest jedynym samochodem który ma tak "innowacyjną" rzecz jak podłokietnik a dodam ze nie jezdze na codzień komunikacja miejska tylko autem z podobnym "cudem" ;)
Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
kwestia przyzwyczajenia i indywidualnych upodobań. Kiedyś w innym R. utrudniał mi zmianę biegów, aż w końcu znalazł sobie bezkolizyjną wysokość. a teraz nawet ręczny nauczyłem się zaciągać bez jego podnoszenia. Sporo zależy tez od tego jakiego jesteśmy wzrostu, czyt. jak długie mamy łapy i jak daleko odsunięty fotel. Ja mam długie, przez co ten nowy byłby za krótki, na starym całe przedramię od łokcia po nadgarstek spoczywa na parapecie tfu podłokietniku :) Za to doświadczenie z innymi skodami w których podłokietek nie jest podnoszony tylko wysuwany mi nie przypasował bo czasami odjechał mi spod łapy. Co kraj to obyczaj :)
Ja właśnie obawiam się, że ten nowy będzie za krótki. Ze zdjęć, które tu umieszczaliśmy wygląda, że wcześniej się kończy być może aby nie przeszkadzał przy ręcznym ale obawiam się, że wtedy będę miał sam łokieć na podłokietniku przy zmianie biegów lub trzymaniu kierownicy o ile w ogóle będę mógł położyć w tych sytuacjach rękę.
Okaże się jak już będę miał bo w salonach to raczej na razie nie spotka się Rapida z nowym podłokietnikiem aby sprawdzić.
RAPID LB | 1.2 TSI CBZB 105 KM @120 KM/213,7 Nm | MY15 (45 tydzień 2014) | AmbitionMAX + USB + Climatronic + Tempomat + Hak | Błękit DENIM | łódzkie
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.