To masz szczęście z 1.4 tdi, zona miała w Audi A2 przy 150 tyś km trzeba było wymienić blok silnika bo wał zgubił osiowosc i wejście walu tez sie wyrobiło, ponoć to znany i częsty przypadek w 1.4 tdi, odpowiedz aso, że to czesto sie zdarza przy tym przebiegu w 1.4 tdi i nie.ma na to lekarstwa albo sie zdarzy albo będziemy.mieli szczscie, jednak nie mieliśmy.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
Tak, kupiony w 2005r w salonie Audi w Polsce, olej wymieniany co 15 tys km. Ponoc czesty przypadek z uwagi na 3 cylindry, serwisy znajanten problem http://namasce.pl/1-4-tdi-vw-problemy-awarie-historia-eksploatacja/ http://autokult.pl/29338,male-silniki-diesla-bez-kola-dwumasowego-najlepsze-propozycje-cz-1,5 Problem ze juz sie przy 150 tys km nie dalo wymienic uszczelniaczy pompek bez robienia gniazd, bo sie zrywaly uszczelki z uwagi na kanty gniazd, wiec glowica do roboty. Poszedl po robocie do zyda przy przebiegu 155 tys km, A Od nowosci 3 cylindry w tdi to sieczkarnia, nigdy wiecej 3 cylindrowca, ale sa tacy co im to nie przeszkadza. Jezeli w vagu beda walic 3 cylindry tylko do miejskich aut to zonie bede musial zmienic marke przy nastepnym samochodzie. Nikt nie zmieni mojego zdania bo mam w domu silnik V6 i R4 wiec nigdy nie przesiade sie do R3 widzac jaka to róznica w komforcie a w dieslu 3 R to Ursus, 1.4 tdi byla to najwieksza pomylka jezeli chodzi o dzwiek i komfort bo spalanie i auto było super.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.