UUU widzę że zmartwienia się włączyły, u mnie w 4 lata 3 szt i za każdym razem kończyło się pukiem jak wjeżdżałem i zjeżdżałem na nierówności skręcając w prawo, gwarancja się skończyła 2 miesiące temu, zadzwoniłem i mówię że problem po 12 miesiącach wrócił, zaproponowali ze trzeba wymienić na zmodernizowany stabilizator i trzeba zapłacić ponad 1000 zł oj mają u mnie w......e, wiec uniosłem się i powiedziałem czemu nie wymienili mi na gwarancji, od 2017r jest zalecenie a tu tylko gumki i gumki wymieniali, poprosiłem o ustalenie ceny z partycypacją importera jako dobra wola, minęło kilka dni i CISZA więc dziś doszły do mnie poliuretany czerwone i wymieniam, aby na dłuższy czas uwolnić się od pukania mukania z prawej strony przy skręcie w prawo, pozdrawiam właścicieli ze starym stabem.
Rapid SB 1,2 TSI CBZB 77kW (105KM) |Ambition Max MY 2014, 142000 Km. Wejherowo
Moi znajomi mają nowe Rapidy i są w nich staby nowej generacji, ja sobie odpuściłem po tym jak ASO umilkło i posłuchałem rozsądku jak dowiedziałem się że gdy padną poduszki w nowym stabie to wózek w dół i kupa roboty ze zbieżnością na końcu.
Rapid SB 1,2 TSI CBZB 77kW (105KM) |Ambition Max MY 2014, 142000 Km. Wejherowo
Jak się nie umie robić to kupa roboty, ,podnośnik ,mazakiem oznacza ułożenia śrób wobec sanek silnika, odkrecasz sanki podpierasz na podnośniki demontujesz drązek i montujesz nowy, max 1,5h roboty. Na geometrii nigdy nie trzeba było poprawiać, ale jak lecisz na pałę to jak sanki przedstawisz w lewo i prawo potem pochylenia się knocą i mimo dobrej zbieżności auto ściąga, dlatego ważne oznaczenie sanek względem nadwozia i śrub względem sanek i zero problemu.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
PinkFloyd masz racje ale szary użytkownik jest w d...e i tu ambaras, ja wolę wymienić śmiecia co 25-30 tyś (poducha staba) i żyć bez stresu, pozdrawiam.
Rapid SB 1,2 TSI CBZB 77kW (105KM) |Ambition Max MY 2014, 142000 Km. Wejherowo
Ja też nie dałbym u siebie zamontować tych "poprawionych" stabilizatorów. Wolę co 2 lata wymienić gumkę i mieć spokój. A tutaj nie dość, że ingerują w geometrię, to jeszcze w razie W zostajesz na lodzie...
Rapid LB | 1.2 CBZB 105KM | MY15 | Style Plus | Biel Laser | 116000 km | Sochaczew
Jestem po wymianie puki i skrzypienia ustały, pozostało tylko odnawiać smarowanie poduszek co 2-3 lata po prostu poluzować i wprowadzić smar, ALE pojawił się wydatek, wylały się amortyzatory przednie Made in Poland po 4 latach. (simply clever)
Rapid SB 1,2 TSI CBZB 77kW (105KM) |Ambition Max MY 2014, 142000 Km. Wejherowo
Mnie też dopadła, widzę, zmora Rapida(skrzypi jak stara szafa). ASO zamierza, wymienić końcówki drążków stabilizatora. Na szczęście na gwarancji, zobaczymy czy pomoże.
Rapid SB | 1.2 105 KM | MY15 | Ambition MAX | Czarny | 66000 | EL
@neka, nie zgodzę się z Tobą. Nowa wersja stabilizatora ma gumy na stałe zespolone z drążkiem. Oczywiście, rzeźbiarze zrobią wszystko, ale wg sztuki wymienia się kompletny drążek, rozwiązanie znane już z m.in. Golfa V.
Rapid LB | 1.2 CBZB 105KM | MY15 | Style Plus | Biel Laser | 116000 km | Sochaczew
@Maciek_1991 To że według zaleceń drążek wymienia się kompletny nie znaczy że nie można wymienić samych gum. Walczyłem z serwisem który chciał tak zrobić bez mojej wiedzy i wygrałem sprawę. Skoda Polska potwierdziła że istnieje możliwość wymiany samej gumy, ale wprowadzenie nowej wersji drążka nie było po to aby zastosować takie samo rozwiązanie jak w starej wersji.
Skoda Rapid LB/1.2 TSI 133KM /MY16/ biała perła/ BIERUŃ
@Maciek_1991 Więc to nie jest druciarstwo i rzeźba tylko stała praktyka serwisów. Wymienia gumy za 200zl wyczyszcza drążek i skazuje cię za nowy 1200zl;)
Skoda Rapid LB/1.2 TSI 133KM /MY16/ biała perła/ BIERUŃ
Dzisiaj mnie też dopadło. Ryp, skrzyp na śpiących policjantach i większych nierównościach. Słyszę to z prawej strony. Mój aktualny przebieg to trochę ponad 12 tysięcy. Samochód wyprodukowany w październiku 2017 r, ma ciut ponad rok. To jego druga zima. Czy to możliwe, że to już te gumy się odzywają?
Rapid SB | 1.0 TSI 95KM | MY18 | Ambition | Srebrny Brillant Metalizowany | 49200 km Fabia HB | 1.2 HTP 12V 64KM | MY05 FL | Classic+ | Srebrny Metalizowany | 265000 km
U mnie zaczęło się przy około 8 tyś przebiegu. Aktualnie przejechane ciut ponad 10 tyś i skrzypi na potęgę. W przyszłym tygodniu umawiam się na wymianę oleju to powiem aby nasmarowali gumy wymienili czy coś w ten deseń.
Rapid LB / 1.0 TSI / MY2018 / Ambition / Srebrny Briliant / Kielce
Prusa najpierw nasmaruja ale to nic nie da, odrazu jak usłyszysz skupienie znowu , dzwon i ułatwiaj się na stabilizator, ja czekałem 3 tyg a wytrzymują w Czechach
Skoda Rapid LB/1.2 TSI 133KM /MY16/ biała perła/ BIERUŃ
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.