U mnie świst powrócił, tylko tym razem po nagrzaniu auta przez słonce i wejściu dmuchamy na najwyższe obroty znowu słychać, jadę za tydzień do ASO ponownie to będzie już 4 podejście do usunięcia usterki
Octavia LB |1,2 CYVA 128KM 250 Nm chip|2018 |Clever| biel Candy | Jelenia Góra Diagnostyka i naprawa VW/AUDI/SKODA/SEAT
U mnie za to wczoraj, pojawailo sie buczenie :) Oczywiscie z klimy, bo po odlaczeniu zniknelo. Zobaczymy czy pojawi sie ponownie. W czwartek i tak jestem w ASO na akcji serwisowej.
Dzisiaj zrobilem sobie przeglad klimy na nowym czynniki r1234yf, oczywiscie nie w aso. Cena 200zl z 100g nowego czynnika, nastepne 100g 110zł gdyby co. Facet kumaty i mowi, ze grupa vag w kazdy nabija 50-100g za malo. W tysiacach aut jest to kupa kasy oszczednosci. Sam ma nowego superba, po wyjscie z salonu sprawdzil bylo 100g za malo. Hyundaie i Kia maja fabrycznie ok-zaden nie mial za malo. Nie jest to wina nieszczelnosci tylko wg niego celowego dzialania. Zalozyl sie ze u mnie bedzie tyle samo. Okazalo sie ze po 1.5 roku brak 56gram. Sam mowil ze jak mniej niz 50g to klima gwizdze. Po na biciu, dzisja u mnie 21 st na dworze, klima nie piszczy :) a jak jechalem do niego to piszczala. Dzisja zrobione 100km i cisza , wrescie po takim czasie. Mowil ze jak wymieniaja kompresor nabijaja 450g +15g wiecej i klima cichnie. Ja od nowosci mialem pogwizdywania, dzisiaj pierwszy raz od nowosci cicho. Najwazniejsze przy nowym czynniku powiedzial olej vw do Klimy tylko PAO 46 i nie dodaje sie wiecej, tylko tyle co maszyna sciagnie.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.