Witam w firmie mamy OCTAVIE 2 z silnikami TSI auto cały czas serwisowane w serwisie zgodnie z książką lub częściej jesli był przebieg szybciej i gdzies po tym czasie po przebiegu 1tys km trzeba nalać 1 litr oleju silnikowego wiec podziekuje za TSI
mamy octy 2 silnik 1.4 tsi (122KM) przebieg w granicach 100 - 120 tys. oraz silniki 1.8 tsi(około 150-160KM) i przebieg od 100 do 160. problem z olejem wystepuje w 1.8 a 1.4 co chwilke swieci kontrolnka od spalin(sonda lambda) a paliwo tankowane na tej samej stacji paliw w tym samym dniu aby weliminować przypadek że kiedyś coś dolali. w serwisie na komputerze nie ma zadnego błedu.
@ksmieja wybacz, ale po kilku ostatnich Twoich wpisach, odczuć można lekki hejt... uogólniasz trochę, Rapid to nie Octavia, a silnik 1.2 to nie 1.4 czy 1.8... poza tym wyjątek nie czyni reguły... zresztą na to, że TSI jest całkiem dobrym silnikiem też można znaleźć przykłady... do hybrydy, gazu, benzyny, diesla, cng, lpg, etc. też można znaleźć za i przeciw... wniosek z tego co napisałeś płynie taki, iż pierwsze 100kkm śmigamy bezawaryjnie, jak dla mnie nic tylko się cieszyć ;-)
Ogólnie bylem pełna para za skoda zawsze Lecz to co teraz robi skoda a wlasciwie całe VAG. Od zawsze jezdzilem autem na gaz grupa VAG ale do TSI gazu nie zamontuje. wiec bede szukał innej marki gdzie bede mogl kupic nowe auto z zamontowaniem LPG.
Zrobiłem pełen rekonesans po samochodach z lpg i gwarancją. Zostaje Opel Ew hyundai bądź kia. France na starcie odpadają razem z fiatem. Korea nie przekonuje mnie. Katalogowo fajna Meriva za ok 63 będzie, Ew astra i mają 120 koni w gazie:) oraz pierwszy przegląd auta z lpg jest po 3 latach a nie po roku. Gdyby nie to ze Rapid o 10 tys jest tańszy wziąłbym opla. Auta lpg w oplu są fabrycznie p produkowane jako lpg, utwardzoną głowica, inne mapy silnika, świece, wszystko pod lpg, ba nawet włącznik od gazu jest w konsoli, a po przełączeniu wskaźnik paliwa pokazuje poziom gazu i komputer prawdę pokazuje. Żadnego dokładania.
Rapid LB| MY 2015| CGPC 1,2 MPI| Active MAX|Biały Candy|163 tys km.| Wrocław
Niestety jest to już niemożliwe. Nasi dealerzy w Polsce sprzedali już wszystkie egzemplarze tego stylowego rodzinnego hatchbacka. Mamy jednak dobrą wiadomość – Opel posiada bogatą ofertę samochodów wysokiej jakości o atrakcyjnej stylistyce i doskonałym wyposażeniu.
dlaczego francuzy odpadły? czemu meriva jest taka droga obecnie mozna kupic wersje posrednia enjoy z lpg za 56-57 a astra to trzeba chyba z 10 doliczyc zeby kupic kombi
Ostatni nowy egzemplarz Cheviego z rocznika 2013 był dostepny jeszcze w lipcu 2014 do którego sie przymierzałem ale ostatecznie jest Rapid, jezdziłem natomiast wspomnianym 1,8 w gazie i powiem szczerze ze gorszego muła nie prowadziłem nigdy i m.in. cruze odpadl, takze nie ma zego załowac.
Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
Gruzem jeździłem sporo lecz w Dieselu 2.0 diesel robi robotę bardzo szybki i ma potencjał ekonomicznego samochodu. Fajne wnętrze. Dobra cena. GM zrobiło sobie strzał w kolano tym wycofaniem chevroleta z Europy, lecz z drugiej strony Opel słabiej się sprzedawał. Historia znana VW i Skoda. Klęska własnego sukcesu. Co do francy to decyzje o wyborze auta podejmowałem z symulacją na auto z przebiegiem 200 tys. I pracując na pomocy drogowej wiem co holowałem na lawecie...
Rapid LB| MY 2015| CGPC 1,2 MPI| Active MAX|Biały Candy|163 tys km.| Wrocław
Przepraszam za offtopa :) ale z ciekawości Majku nie śmignąłeś dziś o 7 rano na Kamieńskiego ? chyba za dużo białych R Taxi po Wro nie jeździ Pozdrawiam i miłego życzę
Rapid LB 1.2 TSI 105 KM MY 15 Ambition MAX Pacific Blue 2500 Wrocław :)
Tylko silniki 1.8 w TSI mają ten feler jeśli chodzi o branie oleju. Praktycznie każdy w okolicach 100 tys. km bierze litra na 1000 km a czasem i więcej. Jest to związane z wadą konstrukcyjną pierścieni olejowych, które się wycierają, do czego VAG kompletnie się nie przyznaje i zlewa temat. Koszty naprawy wahają się od 10 tys. do 20 tys. w zależności gdzie się robi.
Rapid LB / 1.6 TDI CAYC mod 135KM / MY14 / Ambition Komfort / Czarna Perła / 142.500km / Warszawa
Zgadza sie. Pytanie czy to też będzie też dotyczyło silnika 1.2 tsi lub 1.4 tsi? Niestety nie wiem i nie zaryzykuję aby ktoś testował swoje silniki za moje pieniądze bo frajerem nie jestem. wole kupić auto gdzie jest pewny silnik 1.6 nawet jak to ma byc francuskie albo włoskie auto.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.