FORUM SKODA RAPID :: Wyszukiwarka Forumowa

Witamy na Forum miłośników Skody Rapid i Rapid Spaceback
   - usterki, opinie i Wasze wrażenia z użytkowania Rapida!

dołącz do nas!
Vmax 1.2 TSI 105KM
  • @Rick, zwiększanie mocy to narkotyk, z tego się nie wychodzi, proszę tylko rób to z głową i jeździj rozważnie. Nie mówię powoli, mówię rozważnie. Myśl nie tylko o sobie, ale o tym wszystkim o czym nie pomyślałeś, oraz za wszystkich innych dookoła wliczając zwierzęta.
  • kros spokojnie, :) nie jestem 18-latkiem który ma prawko od miesiąca.
    Jestem kierowcą z 17-letnim stażem za kółkiem i ponad milionowym przebiegiem bo parę lat bylem przedstawicielem handlowym robiąc rocznie ponad 100 tys przebiegu. W swojej karierze jako kierowcy nigdy nie spowodowałem wypadku z mojej winy. Zawsze to ktoś inny do mnie przywalił z powodu swojej lekkomyślności lub braku doświadczenia i takich zdążeń mailem słownie trzy + sporo tych które zdołałem uniknąć za w czasu reagując na sytuacje na drodze pomimo że mogłem nic nie zrobić a i tak byłaby nie moja wina. Także jeżdżę rozważanie a testy v max wykonuje w bezpiecznych miejscach o ile tak  to można nazwać. Na koniec dynamiczna jazda wcale nie oznacza że jest niebezpieczna, liczą się umiejętności i przewidywanie sytuacji, chociaż za sportowego kierowce się nie uważam i sporo mi brakuje do ich umiejętności.
    Dobra koniec ściemy, wracać do tematu i  zapodawać wyniki.
    Rapid SB | 1.2TSI CBZB 105KM | MY15 (4 tydzień 2015) | EleganceMAX | Błękit RACE | 55000+km | Bielsko-Biała
  • @Rick prawko na motor mam, ale nie po to, aby jeździć szybko, a toczyć się wolno i dostojnie...
    Zagapienie się do 185km/h... autostrada, z górki, wiatr w plecy, piękna kobieta obok, sam wiesz ;-)
    Rapid LB | 1.2 TSI 105KM CBZB | MY14 | Ambition Komfort | Czarny Magic perłowy | 150 tys km | Gdańsk, Mazury - "Polska Północna"
  • Przypominam tylko sprawdzaczom vmax ze po jednym tescie mozecie siedziec na fotelu pasazera przez nastepne 3 miesiace ;)