krótko : 86KM i 105KM o tych mocach silniki mają łańcuch, 90KM i 110KM są na pasku. 1.2 TSI w budzie SB mają wszystkie poprawki związane z silnikiem na łańcuchu. Osobiście mam ten silnik na łańcuchu i nie mam powodu do narzekania. Ważne co, to wymiany oleju raz na rok lub max co 15tys. km nie sugerować sie LL i zmiennym okresem przeglądowym.
W nowej O III 1.2 tsi 86KM jest na pasku, fizycznie jest to wersja 90KM i tyle ma mocy ale homologacyjnie jest 86KM. Jest to ostatni 1.2 tsi ea211 w Skodzie.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
@krzys301 uściślijmy aby nie robić zamętu w głowach mniej obeznanych użytkowników. Silniki TSI EA211 "na pasku" były montowane w Rapidach owszem w 2015 r. a dokładnie od 21 tygodnia 2015 r. Czyli w 2015 r. w pierwszej połowie produkowane były jeszcze z silnikami na łańcuchu czyli auta do MY15 włącznie a dopiero później bo dopiero od roku modelowego MY16 na pasku.
RAPID LB | 1.2 TSI CBZB 105 KM @120 KM/213,7 Nm | MY15 (45 tydzień 2014) | AmbitionMAX + USB + Climatronic + Tempomat + Hak | Błękit DENIM | łódzkie
Witam i potwierdzam wypowiedż kolegi powyżej @grzesk,gdzie moja Skoda Rapid została wyprodukowana w ostatnim tygodniu maja 2015 roku i była jeszcze na łańcuszku rozrządu,a z początkiem czerwca 2015 roku ruszyła produkcja już Skody Rapid na pasku rozrządu.Pozdrawiam !!!
* RAPID LIFTBACK * 1,2 TSI * 86 KM * MY15 * AMBITION MAX * BEŻ CAPPUCINO *31 450 * RYBNIK *
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.