Ja regeneruje silniczki klap w grupie vag, do 100tys km praktycznie sie nie zdarzają ich awarie mechaniczne, tylko blokowanie ciegna lub zle zazebienie, ewentualnie za dużo smaru w okolicach potencjometra, powyżej 100 tys km wyciera sie lub brudzi wewnetrzna ścieżka potencjometra silniczka, nowy 700zł, regeneruje za 50zł sztuka.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
Bardziej zaciął sie na ciegnie, ja regeneruje ścieżki potencjometrów i za bardzo nie znam warsztatu co to robi oprócz mnie do silniczkow samochodowych, twoje auto jest za młode.na wytarcie ścieżki, wiec to bylo tylko.zablokowanie lub spadło ciegno. Większość firm co naprawia wymienia na inne używane potencjometry, często mniej zużyte, regeneracja przywraca na kilka lat spokój.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
Ja ostatnio umyłem szyby wszystkie K2 Nutą, czyli odtłuściłem, a potem nałożyłem K2 antyparę na wszystkie oprócz jednej za fotelem kierowcy i niestety jak się w wilgotne dni nie jedzie z nawiewem ustawionym na 1 to niestety przednia szyba zaparowuje lekko i nie ma czystej widoczności.
A może ja żle postępuję ze swoimi samochodami, bo od zawsze mając klimatronic zima lato nie wyłączam klimatyzacji ustawiając temperaturę na oczekiwaną I NIGDY MI SZYBY NIE PARUJĄ. nawet jeżdżąc Polonezem bez klimatyzacji dmuchawa przez całe życie samochodu kręciła się na 1. W traktorze też cały czas się kręci. Ludzie używajcie tego z głową.
Pamiętam ze sama dmuchawa w starszych samochodach czasem niewiele dawała, uchylało się szybę i inne cuda a i tak bywało kiepsko, climatronik jest wybawieniem na te problemy i to w kilka sekund.
Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.